Πέμπτη 20 Απριλίου 2017

People: H Τζούλια Ρόμπερτς για πέμπτη φορά η ομορφότερη γυναίκα στον κόσμο

Η Τζούλια Ρόμπερτς πλησιάζει τα 50. Και παραμένει η πιο όμορφη στον κόσμο (και δεν το λέει μόνο το People).

Η πρώτη της εμφάνιση στο εξώφυλλο του People ήταν το 1991 σε ηλικία 23 ετών, έχοντας μόλις πρωταγωνιστήσει στην ταινία που της άνοιξε το δρόμο για το Hollywood, το «Pretty Woman».
«Είμαι πολύ κολακευμένη», δήλωσε η Roberts, συμπληρώνοντας χιουμοριστικά «νομίζω πως αυτή την περίοδο έχω φτάσει στο ζενίθ μου».



 Η πρώτη της εμφάνιση στο εξώφυλλο του People ήταν το 1991 σε ηλικία 23 ετών, έχοντας μόλις πρωταγωνιστήσει στην ταινία που της άνοιξε το δρόμο για το Hollywood, το «Pretty Woman».
«Είμαι πολύ κολακευμένη», δήλωσε η Roberts, συμπληρώνοντας χιουμοριστικά «νομίζω πως αυτή την περίοδο έχω φτάσει στο ζενίθ μου».

Πηγή: ςww.huffingtonpost.gr, flix.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.