Κυριακή 22 Ιουλίου 2018

H απάντηση Özil: "Η μητέρα μου, μου έμαθε να σέβομαι και να μην ξεχνώ από που προέρχομαι"

Τρεις σχεδόν μήνες μετά τη φωτογραφία του Özil με τον Τούρκο Πρόεδρο Ερντογαν, μια φωτογραφία που προκάλεσε έντονη συζήτηση στη Γερμανία, ο τουρκικής καταγωγής παίκτης της εθνικής Γερμανίας πήρε θέση: 

"H φωτογραφία δεν είχε κανένα πολιτικό μήνυμα και δεν είχε σκοπό να βοηθήσει προεκλογικά. Με τον Ερντογάν όπως και στις προηγούμενες συναντήσεις μας μιλήσαμε μόνο για ποδόσφαιρο.

Έχω δυο καρδιές, η μια γερμανική και η μια τουρκική. Η μητέρα μου συνεχώς με μάθαινε να δείχνω σεβασμό και να να μην ξεχνάω από που "προέρχομαι". Αν δεν δεχόμουν τη συνάντηση με τον Ερντογαν δεν θα σεβόμουν τις ρίζες των προγόνων μου".

Επίθεση  στα ΜΜΕ
"Συγκεκριμένες εφημερίδες χρησιμοποιούν την καταγωγή μου και τη φωτογραφία με τον Ερντογάν για δεξιά προπαγάνδα για να προωθήσουν τις πολιτικές τους. Γιατί να χρησιμοποιούν το ονομά μου και τη φωτογραφία για να εξηγήσουν την ήττα στη Ρωσία; Δεν κάνουν κριτική στην απόδοσή μου, στην απόδοση της ομάδας, αλλά κριτικάρουν μόνο την τουρκική μου καταγωγή και το σεβασμό στον τρόπο που μεγάλωσα.

Βοήθησα 23 παιδιά για να κάνουν ζωτικής σημασίας εγχειρήσεις αλλά οι "εφημερίδες" δεν ασχολήθηκαν μ αυτό".

Επίθεση και στον  Matthäus, Mercedes (χορηγός) και Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου
Για διπλή ηθική, έκανε επίσης λόγο ο Özil, με αναφορά στη συνάντηση του Ματέους με τον Πούτιν, συνάντηση για την οποία δεν υπήρξε αρνητικό σχόλιο στα ΜΜΕ. 

Κριτική και στην Mercedes, η οποία τον έβγαλε από την καμπάνια της ομάδας. Ο παίκτης επισημαίνει ότι την στιγμή που επίσημα, το αρμόδιο Υπουργείο, θεωρεί ότι η Mercedes διαθέτει προιόντα που μπορεί να επιφέρουν κινδύνους στην υγεία των ανθρώπων και ζητάει την απόσυρσή τους, η Γερμανική Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου δεν ζητάει από την χορηγό της, τη Mercedes να τοποθετηθεί  επίσημα, αλλά αντίθετα από εκείνον το ζήτησαν επειδή το απαίτησαν οι χορηγοί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.