Δευτέρα 14 Μαΐου 2018

Στον Ιάσωνα Σταυράκη το πρώτο βραβείο του Παγκόσμιου Φεστιβάλ Ποίησης στην Κροατία

Του Σταύρου Αντωνίου, δημοσιεύτηκε στο tvonenews.com

Το πρώτο βραβείο στο παγκόσμιο φεστιβάλ ποίησης που διοργανώθηκε στην Κροατιά, κέρδισε ο Κύπριος ποιητής, Ιάσωνας Σταυράκης.

Συγκεκριμένα ο 36χρονος ποιητής Ιάσωνας Σταυράκης, κέρδισε το πρώτο
βραβείο με το ποίημα του «Είμαι», σε ένα από τα παγκόσμια φεστιβάλ ποίησης που διοργανώνονται φέτος.

Το ποίημα του Ιάσωνα Σταυράκη μεταφράστηκε στα κροατικά από την Marijana Milojević και έλαβε μέρος στο διαγωνισμό που διοργανώθηκε στην Πούλα της Κροατιάς υπό τον τίτλο «More na Dlanu».
 
Ο Ιάσωνας Σταυράκης κατάγεται από την Πάφο και είναι καθηγητής δημιουργικής γραφής και συγγραφέας αρκετών βιβλίων και ποιημάτων.

Το ποίημα που διακρίθηκε:

Είμαι...              

Είμαι αυτός που εγκαταλείπει

Είμαι αυτός που τον τρώει η λύπη

Είμαι ο άντρας που ποτέ του δεν κλαίει

Είμαι περήφανος που είμαι γκέι

Είμαι ο δάσκαλος που τρέμει στην τάξη

Είμαι ο άνεργος που κανείς δεν θα κλάψει

Είμαι γυναίκα με τα μάτια πρισμένα

Είμαι πρεζόνι με τα χέρια καμένα

Είμαι βοσκός που τα έχει χάσει

Είμαι πουτάνα που δεν έχει γεράσει

Είμαι το γέλιο στην αρχή του αγώνα

Είμαι η πένα που θα γίνει βελόνα

Είμαι γέρος δίχως πατρίδα

και ποιητής που δεν έχει κερκίδα...

Είμαι η ώρα που πεθαίνει ο κόσμος

Είμαι τα μάτια που δεν πιάνει ο νόμος

Είμαι στον ύπνο μου επαναστάτης

Είμαι η ώρα που ξεψυχά ο Εφράτης

Είμαι γυναίκα με μυαλό χαλασμένο

Είμαι απέναντι σε περιμένω

Είμαι τραβέλι σ' ένα παγκάκι

Είμαι κομπάρσος κρατάω σκονάκι

Είμαι η μέρα που το φως της δεν βγαίνει

Είμαι η νύχτα που σε πεθαίνει

Είμαι το άκρο στην αδικία

Είμαι ο όρος πεζογραφία...

Είμαι μια ρίμα που δεν έχει τέλος

Είμαι το ξύλο στης σιωπής μου το βέλος

Είμαι μια πόρνη σαν την ζωή μας

Είμαι του δαίμονα το μαύρο κρασί μας

Είμαι η σκέψη που χαϊδεύει

Είμαι αιχμάλωτος που δεν χορεύει

Είμαι ο σκύλος που έχεις πληγώσει

Είμαι ο γάτος που έχεις σκοτώσει

Είμαι στην τσέπη τα πρώτα λεφτά σου

Είμαι ο λύκος που σκορπά τα μυαλά σου

Είμαι μια μπάντα που δεν ακούει κανένας

Είμαι ο τίποτας

Είμαι ο ψέμας...

Είμαι το γέλιο που ακούς στο παιδί σου

Είμαι κραυγή και η οργή σου

Είμαι το σύστημα που σε τσακίζει

Είμαι ο κόμπος που στραγγαλίζει

Είμαι επίδομα στο τέλος του μήνα

για κάθε φασίστα μικρότερο μνήμα...

Είμαι βούλιμος σαν το παιδί σου

Είμαι ανόρεκτος σαν την ψυχή σου

Είμαι αιδοίο γεμάτο αρρώστια

Είμαι σαν πάγκρεας με αίμα κομπόστα

Είμαι το γράμμα που δεν έχεις στείλει

Είμαι της θλίψης το μαύρο μαντίλι

Είμαι το λάθος που έχουν γεννήσει

Είμαι φωτιά στου ήλιου τη δύση...

Είμαι παράνομος

Είμαι ο κανένας

Είμαι εσύ

Είμαστε ένας...

© Ιάσωνας Σταυράκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.