Συνολικά 30 εκ € αποζημίωση έδωσε η Deutsche Bahn το 2017 σε πελάτες της για καθυστερήσεις. Είναι το μεγαλύτερο ποσό μετά το 2010.
Η αποζημίωση -τη διεκδίκησαν συνολικά 1 εκ ταξιδιώτες- δίνεται αν η καθυστέρηση ξεπεράσει την μια ώρα (25% της τιμής του εισιτηρίου. Αν η καθυστέρηση είναι πάνω από 2 ώρες η αποζημίωση αντιστοιχεί στο 50% της τιμής του εισιτηρίου).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.