Τρίτη, 15 Μαΐου 2018

Το κλασικό κρατάει για πάντα: Oι πέντε ακριβότερες μάρκες ρούχων στον κόσμο

Οι ακριβότερες μάρκες ρούχων στον κόσμο παραμένουν μάλλον μια σταθερή αξία και αποτελούν το πιο αντιπροσωπευτικό παράδειγμα ότι το κλασικό κρατάει για πάντα. Πρόκειται για μάρκες τις οποίες βλέπουμε σε περιοδικά, στην τηλεόραση, στο διαδίκτυο και στις βιτρίνες και σπανιότερα από κοντά με την μεσαία τάξη να έχει την ευκαιρία να
αποκτήσει κάποια κομμάτια μόνο στις εκπτώσεις και ακόμη πιο συχνά κάνοντας μια επίσκεψη σε outlet της Ελλάδας και του εξωτερικού.

Η αξία των επιχειρήσεων που παράγουν προϊόντα των συγκεκριμένων μαρκών ανέρχεται σε ...μερικά δισεκατομμύρια δολάρια.

Gucci

Η ιστορία του οίκου Gucci ξεκίνησε το 19ο αιώνα και μέχρι σήμερα θεωρείται ότι είναι η πιο επιτυχημένη ιταλική μάρκα στον κόσμο. Αποτελεί την αγαπημένη μάρκα των σταρ του Hollywood και η καθαρή του θέση ανέρχεται σε 12,4 δισ. δολάρια.

Chanel

Όλοι θυμούνται το άρωμα No 5, το ταγέρ τύπου Chanel, τις τσάντες Chanel, τα μαντήλια, τα παπούτσια.

Η Γκαμπριέλ Μπονέρ «Κοκό» Σανέλ ήταν μία από τις διασημότερες σχεδιάστριες μόδας του 20ού αιώνα.

Η καθαρή θέση της εταιρείας ανέρχεται σε 7 δις δολάρια και εξακολουθεί να έχει φανατικό κοινό μεταξύ των οποίων και πολλούς "γαλαζοαίματους".

Hermes

Όταν μιλάμε για τα Hermes, οι συστάσεις είναι περιττές. Πρόκειται για μια από τις παλαιότερες μάρκες η οποία έχει διαγράψει μια πορεία σχεδόν 200 ετών. Η αξία της ανέρχεται στα 5 δισ. δολάρια.

Burberry

Τα προϊόντα του συγκεκριμένου οίκου είναι γνωστά και στην Ελλάδα με τα αρώματα και τις καμπαρντίνες να αποτελούν τα αγαπημένα προϊόντα του ελληνικού καταναλωτικού κοινού. Τα πρώτο κατάστημα του οίκου άνοιξε το 1856 και σήμερα η αξία του brand ανέρχεται σε 2,6 δις δολάρια.

Prada

O Μario Prada ξεκίνησε την επιχείρησή του το 1913 και ο οίκος ήταν ο πρώτος ο οποιος κατασκεύασε τσάντες χειρός και βαλίτσες για την ιταλική αφρόκρεμα. Η καθαρή θέση του οίκου ανέρχεται σε 2,4 δισ. δολάρια.

Δημοσιεύτηκε:  http://www.insider.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου