Έρευνα για την ποιότητα εξυπηρέτησης των μεγάλων ταξιδιωτικών γραφείων στην Γερμανία
Τις αλυσίδες ταξιδιωτικών γραφείων μεγάλων ΤΟ αξιολόγησε η γερμανική εταιρεία ερευνών που αφορά τους καταναλωτές DtGV
Το Service καθώς η εικόνα του προσωπικού και γενικά των γραφείων ήταν η πρώτη ερώτηση αξιολόγησης που αποτελούσε το 40% της βαθμολογίας. Η δεύτερη ερώτηση - αποτελούσε το υπόλοιπο 60% της αξιολόγησης - ήθελε να ερευνήσει την ποιότητα της εξυπηρέτησης των πελατών
11 αλυσίδες ταξιδωιτικών γραφείων εντάχθηκαν στην αξιολόγηση και συγκεκριμένα :
- alltours Reisecenter
- DERPART
- DERTOUR
- FIRST REISEBÜRO
- HOLIDAY LAND
- ltur
- Lufthansa City Center
- Reiseland
- sonnenklar.TV
- TUI ReiseCenter
- TUI TravelStar
Τα αποτελέσματα:
Όσον αφορά το Serrvice
1 DERTOUR σκορ 98,9%, βαθμολογία 1,1 (με άριστα το 1,0)
2 alltours Reisecenter σκορ 97,6%, βαθμολογία 1,2
3 Reiseland σκορ 97,2%, βαθμολογία 1,2
Όσον αφορά την ποιότητα της εξυπηρέτησης των πελατών
1 alltours Reisecenter σκορ 86,3%, βαθμολογία 1,9
2 DERPART σκορ 84,9%, βαθμολογία 2,0
3 HOLIDAY LAND σκορ 84,1%, βαθμολογία 2,1
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.