Τετάρτη 28 Μαΐου 2025

Πιστωτικές κάρτες της ADAC: Kαταγγελίες ενάντια της τράπεζας Solaris

Τις τελευταίες εβδομάδες, πολλοί πελάτες των πιστωτικών καρτών της ADAC έχουν καταγγείλει μη εξουσιοδοτημένες χρεώσεις στους λογαριασμούς τους, με ορισμένες περιπτώσεις να αφορούν χρεώσεις χιλιάδων ευρώ. 

Η υπηρεσία προστασίας των καταναλωτών της Βάδης Βυρτεμβέργης (Verbraucherzentrale Baden-Württemberg) προχώρησε σε καταθέσεις αγωγών κατά της Solaris Bank, η οποία εκδίδει τις πιστωτικές κάρτες της ADAC, διεκδικώντας να σταματήσει η τράπεζα να ζητά από τους πελάτες να επιστρέψουν χρήματα με το επιχείρημα ότι αυτοί ενήργησαν με μεγάλη αμέλεια. 

Οι καταγγελίες αναφέρουν ότι η Solaris δεν έχει αποδείξει ότι οι πελάτες ενήργησαν με τέτοια αμέλεια, και ότι οι περιπτώσεις απάτης οφείλονται σε ηλεκτρονικό ψάρεμα (phishing) και στην «τέχνη» να αποσπάς πληροφορίες και να διεισδύεις σε πληροφοριακά συστήματα (social engineering), με τους πελάτες να δηλώνουν ότι δεν έχουν λάβει ύποπτα μηνύματα ή κλήσεις.

Ο δικηγόρος Sebastian Koch, που εκπροσωπεί πολλούς από τους πελάτες ,,θύματα,, έχει ήδη καταθέσει 20 αγωγές και αναφέρει ότι η Solaris συχνά αρνείται την ευθύνη με γενικές απαντήσεις, χωρίς να παρέχει τα απαραίτητα αποδεικτικά στοιχεία. Επιπλέον, υπάρχουν και διαφορές με την Τράπεζα Γερμανίας (Bundesbank) σχετικά με τις πρακτικές της Solaris.

Η Solaris αρνείται τις κατηγορίες και δηλώνει ότι οι περιπτώσεις οφείλονται σε phishing και social engineering. H ADAC, από την πλευρά της, εκφράζει την ανησυχία της και αναμένει από τον συνεργάτη της Solaris, να τηρεί τις νομικές υποχρεώσεις και να διορθώσει τυχόν ελλείψεις. Η κατάσταση έχει προκαλέσει ανησυχία, καθώς υπάρχουν πολλοί πελάτες που επηρεάζονται και διαμαρτύρονται για την κακή εξυπηρέτηση.

Πηγή: Βαυαρική Ραδοφωνία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.