Φρανκφούρτη – Το νέο ICE L έλαβε έγκριση για τη Γερμανία, όπως ανέφερε η Deutsche Bahn (DB) στον ιστότοπό της. Ο Ισπανός κατασκευαστής Talgo ενημέρωσε την DB τη Δευτέρα (11 Αυγούστου) για την άδεια λειτουργίας. Έτσι, τα πρώτα τέσσερα τρένα μπορούν να κυκλοφορήσουν όπως είχε προγραμματιστεί από τα μέσα Δεκεμβρίου μεταξύ Βερολίνου και Κολωνίας.
![]() | |
Copyright: Deutsche Bahn AG |
Αρχικά, το τρένο επρόκειτο να ξεκινήσει ήδη το φθινόπωρο του 2024. Ωστόσο, οι δυσκολίες παράδοσης από την Talgo και μια πολύπλοκη διαδικασία έγκρισης καθυστέρησαν την έναρξη. Στις 17 Οκτωβρίου, η Bahn σκοπεύει να παρουσιάσει το ICE L στο κοινό στο Βερολίνο. Το «L» στο όνομα σημαίνει «Low Floor» – δηλαδή χαμηλό δάπεδο, όπως γράφει η Tagesschau.
Σε αντίθεση με τα προηγούμενα τρένα ICE, το δάπεδο του βαγονιού βρίσκεται τόσο χαμηλά, ώστε οι επιβάτες μπορούν να επιβιβαστούν χωρίς σκαλοπάτια. Αυτό λειτουργεί σε όλες τις αποβάθρες μεγάλων αποστάσεων με ύψος 76 εκατοστά. Αυτή η καινοτομία δεν βοηθά μόνο τα άτομα με κινητικές δυσκολίες αλλά έτσι και η μεταφορά ποδηλάτων, μεγάλων βαλιτσών ή παιδικών καροτσιών γίνεται πολύ πιο εύκολη.
Το τρένο μήκους 256 μέτρων αποτελείται από μια πολυλειτουργική μηχανή και 17 βαγόνια με 562 θέσεις. Αν και με 230 km/h είναι πιο αργό από άλλα μοντέλα ICE, είναι πιο άνετα εξοπλισμένο. Ιδιαίτερα πρακτικό: Τα παράθυρα που επιτρέπουν τη διέλευση του σήματος κινητής τηλεφωνίας εξασφαλίζουν σταθερό internet κατά τη διάρκεια της διαδρομής. Μέχρι τώρα, τα τρένα ICE βασίζονταν σε συστήματα επαναληπτών (repeaters) που ήταν επιρρεπή σε βλάβες. Η νέα τεχνολογία επιτρέπει στα σήματα κινητής τηλεφωνίας να περνούν απευθείας μέσα από τα παράθυρα στο εσωτερικό του βαγονιού.
Ενσωματωμένη βάση για smartphone: Ο εξοπλισμός του ICE L
Για τη διαμόρφωση των καθισμάτων, 1600 άτομα δοκίμασαν διάφορα σχέδια και αξιολόγησαν την άνεση και την εργονομία. Το αποτέλεσμα: μεγαλύτερα πτυσσόμενα τραπέζια και ενσωματωμένες βάσεις για smartphones και tablets. Ένας φωτισμός που προσαρμόζεται ανάλογα με την ώρα της ημέρας. Η DB έχει παραγγείλει συνολικά 79 ICE L σύμφωνα με την Tagesschau.
Τα νέα τρένα θα αντικαταστήσουν σταδιακά τα παλιά Intercity-1, ξεκινώντας από φέτος. Το πεδίο εφαρμογής αναμένεται να επεκταθεί σταδιακά μετά την έναρξη μεταξύ Βερολίνου και Κολωνίας. Αργότερα, σχεδιάζονται επίσης συνδέσεις προς Άμστερνταμ, Oberstdorf και Sylt. Ωστόσο, αυτή δεν είναι η μόνη καινοτομία για την σιδηροδρομική εταιρεία: Η αγορά εισιτηρίων τρένου για ολόκληρη την Ευρώπη αναμένεται να γίνει πιο εύκολη από το φθινόπωρο αυτού του έτους. Επίσης, η DB υπόσχεται στους πελάτες της «μικρότερους χρόνους αναμονής».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.