Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ζωή στη Γερμανία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ζωή στη Γερμανία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Γερμανία: Στα ύψη ο αριθμός των ανθρώπων που ζουν μόνοι τους

Ραγδαία αύξηση τα τελευταία 20 χρόνια

Βιζμπάντεν – Περίπου 17,3 εκατομμύρια άνθρωποι στη Γερμανία ζούσαν μόνοι τους το 2025, αριθμός που αντιστοιχεί σε περισσότερο από το ένα πέμπτο του συνολικού πληθυσμού (20,9%). Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία της Γερμανίας (Destatis), το ποσοστό των ανθρώπων που επιλέγουν ή αναγκάζονται να ζουν μόνοι τους έχει σημειώσει κατακόρυφη άνοδο της τάξης του 22,3% μέσα στα τελευταία 20 χρόνια (σε σύγκριση με το 2005, όταν ο αριθμός τους ήταν 14,2 εκατομμύρια).

Ποιοι ζουν πιο συχνά μόνοι: Οι ηλικιωμένοι και οι νέοι