Σε έρευνα που δημοσίευσε η ADAC (αντίστοιχη της ΕΛΠΑ) προκύπτει ότι η μειώση της ταχύτητας δεν μειώνει και τις ρυπογόνες ουσίες.
Η σύγκριση έγινε με τo όριο των 50χλμ που είναι επί το πλείστον τα ανώτερο όριο ταχύτητας στις πόλεις της Γερμανίας.
Αντίθετα η εταιρεία θεωρεί ότι υπάρχουν άλλες προτάσεις πολύ πιο αποτελεσματικές όπως για
παράδειγμα το «πράσινο κύμα» το οποίο ρυθμίζει σ ένα δρόμο διαδοχικά τα φανάρια ώστε να μην αναγκάζεται ο οδηγός να σταματήσει. Μια τέτοια ρύθμιση θα προκαλέσει μείωση ρυπών της τάξεως του 30%
Επίσης αναφέρει, στη σχετική ανακοίνωση που δημοσιεύει μαζί με την έρευνα, την μεγαλύτερη συμβολή μπορούν να προσφέρουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες μειώνοντας με «καθαρή» τεχνολογία τους ρύπους κάτι που μπορεί να προκαλέσει μειώσεις μέχρι και 90%.
Στην Γερμανία αλλά και σε πολλές άλλες χώρες της Ευρώπης όλο και περισσότεροι δρόμοι έχουν ανωτατο όριο ταχύτητας τα 30χλμ.
Βέβαια πολλές φορές το ανώτατο όριο της ταχύτητας έχει να κάνει με τις γειτονιές που συνήθως έχουν σχολεία, νηπιαγωγεία ή γηροκομεία.
Πηγή: adac
https://www.adac.de/_mmm/pdf/ADAC_Fachinfo_Abgasmessungen_T50_T30_final_272879.pdf
Η σύγκριση έγινε με τo όριο των 50χλμ που είναι επί το πλείστον τα ανώτερο όριο ταχύτητας στις πόλεις της Γερμανίας.
Αντίθετα η εταιρεία θεωρεί ότι υπάρχουν άλλες προτάσεις πολύ πιο αποτελεσματικές όπως για
παράδειγμα το «πράσινο κύμα» το οποίο ρυθμίζει σ ένα δρόμο διαδοχικά τα φανάρια ώστε να μην αναγκάζεται ο οδηγός να σταματήσει. Μια τέτοια ρύθμιση θα προκαλέσει μείωση ρυπών της τάξεως του 30%
Επίσης αναφέρει, στη σχετική ανακοίνωση που δημοσιεύει μαζί με την έρευνα, την μεγαλύτερη συμβολή μπορούν να προσφέρουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες μειώνοντας με «καθαρή» τεχνολογία τους ρύπους κάτι που μπορεί να προκαλέσει μειώσεις μέχρι και 90%.
Στην Γερμανία αλλά και σε πολλές άλλες χώρες της Ευρώπης όλο και περισσότεροι δρόμοι έχουν ανωτατο όριο ταχύτητας τα 30χλμ.
Βέβαια πολλές φορές το ανώτατο όριο της ταχύτητας έχει να κάνει με τις γειτονιές που συνήθως έχουν σχολεία, νηπιαγωγεία ή γηροκομεία.
Πηγή: adac
https://www.adac.de/_mmm/pdf/ADAC_Fachinfo_Abgasmessungen_T50_T30_final_272879.pdf
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.