Με επιστολή του στο Υπουργείο Παιδείας ο σύλλογος Ελλήνων εκπαιδευτικών Μεγάλης Βρετανίας αφού καταγράφει τα προβλήματα στα ελληνικά σχολεία ζητάει την παρέμβαση του Υπουργείου Παιδείας ώστε:
να γίνεται με διαφάνεια και νομιμότητα, ορθή διαχέιριση του εκπαιδευτικού προσωπικού που
βρίσκεται στη διάθεση του Συντονιστή Εκπάιδευσης, σύμφωνα με τις ανάγκες των σχολείων και όχι με άλλου είδους κριτήρια κάθε φορά.
να καλυφθούν άμεσα τα κενά των εκπαιδευτικών, που υπάρχουν εξαιτίας διαχιεριστικής και διοικητικής αδυναμίας κατά τον προγραμματισμό του τρέχοντος έτους
να αποσαφηνιστεί πλήρως ξ διάρκεια του διδακτικού έτους, ώστε να σταματήσουν οι αυθαίρετες ενέργειες που αφορούν στον προγραμματισμό του σχολικού και διδακτικού έτους των αργιών και των διακοπών από τον εκάστοτε Συντονιστή Εκπαίδευσης
να υπάρχει επαρκής στήριξη και καθοδήγηση προς τους νέους εκπαιδευτικούς που αποσπώνται, για την αντιμετώπιση των πρώτων και άμεσων καθημερινών αναγκών τους, αλλά και εμπιστοσύνη προς όλους τους εκπαιδευτικούς για το τόσο σημαντικό έργο που προσφέρουν στην κοινωνια.
να γίνεται με διαφάνεια και νομιμότητα, ορθή διαχέιριση του εκπαιδευτικού προσωπικού που
βρίσκεται στη διάθεση του Συντονιστή Εκπάιδευσης, σύμφωνα με τις ανάγκες των σχολείων και όχι με άλλου είδους κριτήρια κάθε φορά.
να καλυφθούν άμεσα τα κενά των εκπαιδευτικών, που υπάρχουν εξαιτίας διαχιεριστικής και διοικητικής αδυναμίας κατά τον προγραμματισμό του τρέχοντος έτους
να αποσαφηνιστεί πλήρως ξ διάρκεια του διδακτικού έτους, ώστε να σταματήσουν οι αυθαίρετες ενέργειες που αφορούν στον προγραμματισμό του σχολικού και διδακτικού έτους των αργιών και των διακοπών από τον εκάστοτε Συντονιστή Εκπαίδευσης
να υπάρχει επαρκής στήριξη και καθοδήγηση προς τους νέους εκπαιδευτικούς που αποσπώνται, για την αντιμετώπιση των πρώτων και άμεσων καθημερινών αναγκών τους, αλλά και εμπιστοσύνη προς όλους τους εκπαιδευτικούς για το τόσο σημαντικό έργο που προσφέρουν στην κοινωνια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.