"Θα έχουμε 22.000 θέσεις εργασίας πλήρους απασχόλησης λιγότερες στους κόλπους του ομίλου Lufthansa, εκ των οποίων τις μισές στη Γερμανία", αναφέρει ο όμιλος.
Η Lufthansa προσθέτει ότι θέλει να αποφύγει "στο μέτρο του δυνατού" τις αναγκαστικές απολύσεις υιοθετώντας μέτρα "μερικής ανεργίας"
και συμφωνιών που θα διαπραγματευτεί με τα συνδικάτα.
Ο όμιλος, που περιλαμβάνει επίσης τις ευρωπαϊκές εταιρείες SWISS, Austrian, Brussel Airlines και Eurowings, έχει 135.000 εργαζομένους στον κόσμο.
Στις αρχές του Ιουνίου, ο επικεφαλής του ομίλου Κάρστεν Σπορ είχε υπολογίσει σε μόνον 10.000 τον αριθμό των πλεοναζόντων υπαλλήλων.
Ωστόσο "η ζήτηση στις αερομεταφορές αναμένεται ότι θα ανακάμψει πολύ αργά", εκτιμά ο όμιλος, ο οποίος σχεδιάζει επίσης να αποχωρισθεί 100 αεροπλάνα από τα 763 που έχει.
"Χωρίς μια σημαντική μείωση των δαπανών προσωπικού κατά τη διάρκεια της κρίσης, θα χαραμίσουμε την δυνατότητα μιας καλύτερης επανεκκίνησης και θα διακινδυνεύσουμε να αποδυναμώσουμε την Lufthansa", σχολίασε ο Μίχαελ Νίγκεμαν, υπεύθυνος ανθρώπινου δυναμικού στο εκτελεστικό συμβούλιο του ομίλου.
Όπως συνέβη στο σύνολο του αεροπορικού τομέα, η πανδημία του νέου κορωνοϊού είχε μεγάλο αντίκτυπο στη δραστηριότητα του μεγαλύτερου ευρωπαϊκού αεροπορικού ομίλου.
Η Lufthansa γνωστοποίησε στο πρώτο τρίμηνο του 2020 καθαρές απώλειες 2,1 δισεκ. ευρώ.
Τους προσεχείς μήνες, ο όμιλος θα παρουσιάσει σίγουρα άνοδο, αφού έχει ήδη ξεκινήσει κάποιες αεροπορικές συνδέσεις τον Ιούνιο, αλλά η διάθεση αεροπορικών θέσεών της δεν θα ξεπεράσει ως τον Σεπτέμβριο το 40% αυτών που προβλέπονταν πριν από την πανδημία της Covid-19.
Για να αντεπεξέλθει στην κρίση, η Lufthansa έλαβε 9 δισεκ. ευρώ σε κρατικές ενισχύσεις και σε πιστώσεις εγγυημένες από το γερμανικό κράτος, μέσω μιας συμμετοχής του κράτους στα κεφάλαιά της.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.