Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2022

Spiegel «Κυνηγετική περίοδος»

«Το ελληνικό νησί Μύκονος θεωρείται παράδεισος για να κάνει κανείς δουλειές με φωτογραφίες πλουσίων, ωραίων και διασήμων. Αλλά στην εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των reality δεν ισχύουν πλέον οι παλιοί κανόνες. Πώς κερδίζουν σήμερα χρήματα οι παπαράτσι».

Στο εβδομαδιαίο τεύχος του περιοδικού, που προδημοσιεύεται σήμερα, φιλοξενείται τετρασέλιδο ρεπορτάζ για τη δραστηριότητα των «παπαράτσι» στο νησί της Μυκόνου, όπου από τη δεκαετία του 1960, όταν άρχισαν να καταφθάνουν πλούσιοι και διάσημοι επισκέπτες από όλο τον κόσμο, τους ακολούθησαν και φωτογράφοι, που επιχειρούν να απαθανατίσουν κάθε προσωπική τους στιγμή.

Δύο από αυτούς, με τους οποίους συνομιλεί ο δημοσιογράφος του περιοδικού Marc Hujer, ο Νίκος Ζώτος και ο Νικόλας Σεμιτέκολο, πηγαίνουν κάθε χρόνο για πέντε μήνες στη Μύκονο, από τα τέλη Απριλίου έως τα τέλη Σεπτεμβρίου, και κερδίζουν τα προς το ζην φωτογραφίζοντας τους διασήμους, έχοντας αναπτύξει ένα ευρύ δίκτυο «πληροφοριοδοτών» στο νησί, αλλά έχουν μάθει επίσης τα τεχνάσματα που χρησιμοποιούν οι διάσημοι -αστέρες του Χόλυγουντ, αθλητές, πολιτικοί, popstars- προκειμένου να μην αντιμετωπιστούν από τους παπαράτσι.

Οι δύο Έλληνες παπαράτσι περιγράφουν τις εμπειρίες τους από τη δουλειά τους στη Μύκονο και εξηγούν ότι τη δουλειά τους επηρέασε η ανάπτυξη των social media, κυρίως του instagram, καθώς οι χρήστες αναρτούν από μόνοι τους φωτογραφίες με τις προσωπικές τους στιγμές, παρόλα αυτά, είναι αποφασισμένοι να επανέρχονται κάθε καλοκαίρι στη Μύκονο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.