Πέμπτη 22 Ιουνίου 2023

Γερμανία: Έρευνα για την ποιότητα εξυπηρέτησης μεγάλων ταξιδιωτικών γραφείων

 Έρευνα για την ποιότητα εξυπηρέτησης των μεγάλων ταξιδιωτικών γραφείων στην Γερμανία

Τις αλυσίδες ταξιδιωτικών γραφείων μεγάλων ΤΟ αξιολόγησε η γερμανική εταιρεία ερευνών που αφορά τους καταναλωτές DtGV

Το Service καθώς η εικόνα του προσωπικού και γενικά των γραφείων ήταν η πρώτη ερώτηση αξιολόγησης που αποτελούσε το 40% της βαθμολογίας. Η δεύτερη ερώτηση - αποτελούσε το υπόλοιπο 60% της αξιολόγησης - ήθελε να ερευνήσει την ποιότητα της εξυπηρέτησης των πελατών

11 αλυσίδες ταξιδωιτικών γραφείων εντάχθηκαν στην αξιολόγηση και συγκεκριμένα :

  • alltours Reisecenter
  • DERPART
  • DERTOUR
  • FIRST REISEBÜRO
  • HOLIDAY LAND
  • ltur
  • Lufthansa City Center
  • Reiseland
  • sonnenklar.TV
  • TUI ReiseCenter
  • TUI TravelStar

Τα αποτελέσματα: 

Όσον αφορά το Serrvice

1 DERTOUR               σκορ 98,9%, βαθμολογία 1,1 (με άριστα το 1,0)

2 alltours Reisecenter       σκορ 97,6%, βαθμολογία 1,2

3 Reiseland               σκορ 97,2%, βαθμολογία 1,2

Όσον αφορά την ποιότητα της εξυπηρέτησης των πελατών 

1 alltours Reisecenter      σκορ 86,3%, βαθμολογία 1,9

2 DERPART               σκορ 84,9%, βαθμολογία 2,0

3 HOLIDAY LAND      σκορ 84,1%, βαθμολογία 2,1


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.