Η άγνωστη Ελλάδα σε δέκα πόλεις της Γερμανίας
Tην ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας μας, αλλά και να διευρύνουν τις γνώσεις τους για τις κρυφές ομορφιές της Ελλάδας, είχαν εκπρόσωποι των ταξιδιωτικών γραφείων της TUI μέσα από σειρά Roadshows, που συνδιοργάνωσε ο Ε.Ο.Τ. Γερμανίας με την TUI Γερμανίας από τις 30 Μαρτίου έως και τις 14 Απριλίου.
Στόχος της δράσης η παρουσίαση και προώθηση της άγνωστης Ελλάδας ως ιδανικού τουριστικού προορισμού, καθ’ όλη τη διάρκεια τους έτους, καθώς και η περαιτέρω ενίσχυση της συνεργασίας με τον μεγαλύτερο Τ.Ο. της Γερμανίας. 2
Τα Roadshows πραγματοποιήθηκαν σε συνολικά δέκα πόλεις της Γερμανίας (Kempten, Nürnberg, Konstanz, Heidelberg, Hannover, Hamburg, Mönchengladbach, Dortmund, Zwickau και Magdeburg) μέσα σε ιδιαίτερα θερμό και εποικοδομητικό κλίμα συνεργασίας, κατά τη διάρκεια των οποίων προσφέρθηκαν πλούσια πιάτα με ελληνικά εδέσματα.
Η δράση αυτή περιλαμβάνεται στο γενικό στρατηγικό πλαίσιο επικοινωνίας του Ε.Ο.Τ., με στόχο την περαιτέρω προβολή της χώρας μας, καθώς και την ενίσχυση της συνεργασίας με σημαντικούς εκπροσώπους της γερμανικής τουριστικής αγοράς.
Ταξίδι εξοικείωσης στη Χαλκίδα Εύβοιας
Ταξίδι εξοικείωσης στην Εύβοια για γερμανούς δημοσιογράφους και Τ.Ος, εξειδικευμένους σε ειδικούς προορισμούς της Ελλάδας, οργάνωσε αρχές Απριλίου ο Ε.Ο.Τ. Γερμανίας σε συνεργασία με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας.
Η δράση περιλαμβάνεται στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής επικοινωνίας του Ε.Ο.Τ., που στόχο έχει να καταστήσει γνωστές στο εξωτερικό τις λιγότερο προβεβλημένες ομορφιές της Ελλάδας και τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που προσφέρει η χώρα μας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Το πρόγραμμα περιελάμβανε επίσκεψη των προσκεκλημένων μας, σε γραφικά σημεία της Χαλκίδας και της ευρύτερης περιοχής, περιηγήσεις σε αρχαιολογικά μνημεία και χώρους υψηλής πολιτισμικής αξίας, αλλά και γνωριμία με τοπικούς παραγωγούς και ιδιαίτερες γαστρονομικές γεύσεις.
Οι εκπρόσωποι των γερμανικών Τ.Ος είχαν επίσης την ευκαιρία να έρθουν σε άμεση επαφή με σημαντικούς τουριστικούς παράγοντες και διοργανωτές ταξιδιών του νησιού, μέσω μίας σειράς B2B συναντήσεων.
Πηγή: Ε.Ο.Τ. Γερμανίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.