Οι 4 γενιές του ICE. Από αριστερά η πρώτη |
Το 1991 τέθηκε σε κυκλοφορία το πρώτο ICE. Από τότε πέρασαν 25 χρόνια.
Με την παρουσίασή του, το ICE4 δεν θα ξεκινήσει αμέσως τα δρομολόγια αλλά θα προηγηθεί μια δοκιμαστική περίοδος μέχρι τον Δεκέμβριο του 2017.
Το ICE με 12 βαγόνια, 350 μέτρα μήκος και 830 θέσεις θα είναι πιο αργό από το ICE3. Ενώ, το ICE3 έφθανε σε συγκεκριμένα τμήματα μέχρι 300 χλμ την ώρα, η νέα γενιά θα φθάνει μέχρι 250 χλμ.
Η αιτιολογία είναι ότι ενώ στην Ιαπωνία, Γαλλία και Κίνα έχουν τη δυνατότητα τα τρένα να αναπτύσσουν ταχύτητα πάνω από 300 χλμ την ώρα, στην Γερμανία αυτό δεν είναι εφικτό, καθώς παράλληλα κυκλοφορούν στις ίδιες τις γραμμές τα ICEs, ICs, Regional κλπ και με δεδομένο ότι ο μέσος όρος στάσεων είναι ανά 50 χλμ αναπόφευκτα θα προκαλούνταν μποτιλιάρισμα. Έτσι, προτιμήθηκε να περιοριστεί το κόστος αναμονής με αντίτιμο τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα του τρένου.
Πάντως, δημοσιεύματα αναφέρουν ότι μπορεί η νέα γενιά τρένων να δείχνει εξωτερικά ότι δεν έχουν ιδιαίτερη διαφορά με τα προηγούμενα, εσωτερικά όμως θα υπάρχουν πολλές αλλαγές που θα εξυπηρετούν τον πελάτη να νιώθει στη διάρκεια της διαδρομής πιο άνετα.
Πηγή: Die Welt
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.