Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2022

Επιστολή μαθήτριας Λυκείου Γερμανίας στην Υπ. Παιδείας

Μαθήτρια Ελληνικού Λυκείου της Γερμανίας γράφει στην υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως (πηγή esos.gr)

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,

Είμαι μαθήτρια της Β ‘Λυκείου ενός Ελληνικού Λυκείου του κρατιδίου της Ρηνανίας Βεστφαλίας  της Γερμανίας .Σε αυτήν την επιστολή θα ήθελα να σας αναφέρω κάποιους προβληματισμούς μου σχετικά με την Τράπεζα Θεμάτων.

Η φωτογραφία είναι του Ελληνικού Λυκείου στο ντίσελντορφ (facebook) και δεν έχει οπωσδήποτε σχέση με το σχολείο της μαθήτριας

Θα ήθελα να διευκρινίσω την οπτική μου ,γιατί δεν είμαι καθόλου φυγόπονα στο θέμα των σχολικών μαθημάτων. Γνωρίζω πως αυτή η θέσπιση του συγκεκριμένου συστήματος  εξετάσεων πρόκειται για μια μελετημένη από ειδικούς μορφή εξέτασης ,αλλά πιστεύω πως εμείς ,οι ομογενείς ,έχουμε μειονεκτήματα πάνω σε αυτό το θέμα.

Αρχικά προβληματίζομαι ,διότι μετά από δυο χρονιές γεμάτες με άγχος, όχι μόνο για εμάς ,αλλά και για τους εκπαιδευτικούς και για όλο το εκπαιδευτικό σύστημα βρισκόμαστε τόσο οι μαθητές , όσο και οι καθηγητές  ,αντιμέτωποι με την αναπλήρωση ύλης δύο παλαιότερων ετών.

Ακόμα, πρέπει να γίνει γνωστό πως τα ελληνικά σχολεία του εξωτερικού δεν έχουν το ίδιο μαθησιακό επίπεδο με τα σχολεία του Ελλαδικού χώρου. Παλιότερα είχαμε ελλείψεις από καθηγητές ,με αποτέλεσμα να αργούμε να ολοκληρώνουμε την αναγκαία ύλη .Εμένα προσωπικά με αγχώνει η ιδέα  ότι θα πάω ένα πρωί να γράψω εξετάσεις και μπορεί να μου  εμφανιστεί ένα φαινόμενο που εγώ δεν το έχω διδαχτεί ,γιατί θεωρείται από τους καινούργιους καθηγητές ότι είναι γνωστό για εμάς .Με αποτέλεσμα να χάσω βαθμό από αυτό.  Επιδιώκω να περάσω σε Πανεπιστήμιο της Ελλάδος ,αλλά υπάρχουν αρκετοί συμμαθητές μου που αυτός  και ο γενικός αυτής της χρονιάς μπορεί να τους στερήσει τη δυνατότητα να μεταπηδήσουν στο Γερμανικό Πανεπιστημιακό Σύστημα Σπουδών .Δεν θα ήταν καλύτερο ή να μην υπάρχει Τράπεζα Θεμάτων για τους ομογενείς ή να δημιουργηθεί μια καινούργια  βασισμένη στο δικό τους επίπεδο  ;  

Ξέρω , μπορεί να σκεφτείτε ότι έχουμε ωφεληθεί από τα δικαιώματα που μας έχουν δοθεί για τις Πανελλήνιες εξετάσεις και ότι τώρα φαινόμαστε πλεονέκτες ,γιατί ζητάμε κάτι διαφορετικό, αλλά για μπορέσουμε να γράψουμε αυτές τις εξετάσεις ‒που για εμένα θεωρούνται σημαντικές και αναγκαίες για να καταφέρω αυτό που θέλω‒ πρέπει να έχουμε δύναμη ,  κουράγιο και τις απαραίτητες γνώσεις .

Ελπίζω να λάβετε υπόψιν σας τα λεγόμενά  μου και να αναλογιστείτε το πως σκεφτόμαστε όλοι εμείς ,οι ομογενείς αλλά και κάποιοι γηγενείς αυτή την κατάσταση ,μια κατάσταση πρωτόγνωρη και εξαιρετικά αγχωτική . Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και χαίρομαι που αφιερώσατε λίγο από τον χρόνο σας για να διαβάσετε αυτήν την επιστολή.

 ΜΕ ΤΙΜΗ

(Το όνομα της μαθήτριας)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.