Σε συνέχεια της πρόσφατης τηλεδιάσκεψης με τη Γεν. Πρόξενο παραθέτουμε ορισμένες χρηστικές πληροφορίες αναφορικά με τις προσφερόμενες προξενικές υπηρεσίες από την Αρχή μας:
1. Χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Αρχής μέσω του οποίου ο πολίτης απευθύνει οιαδήποτε αίτημα, ζητά διευκρινίσεις και ενημερώνεται για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για κάθε υπηρεσία.
2. Παράλληλα, προ ημερών ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία εικονικής υποβοήθησης μέσω της ιστοσελίδας του Προξενείου, οποία δίνει άμεσα απαντήσεις σε ερωτήματα που θέτουν οι πολίτες, καθώς και άλλες χρήσιμες πληροφορίες αναφορικά με τη λειτουργία του Προξενείου. Μπορείτε να την αναζητήσετε στο δεξιό κάτω μέρος της ιστοσελίδας της Αρχής μας.
3. Από τον Ιανουάριο του 2022, έχει τεθεί σε εφαρμογή το νέο Μητρώο Πολιτών, η νέα πλατφόρμα βάσει της οποίας καταχωρούνται τα ληξιαρχικά γεγονότα από το αρμόδιο τμήμα του Προξενείου, απευθείας στα μητρώα στην Ελλάδα, χωρίς την μεσολάβηση του Ειδικού Ληξιαρχείου.
4. Υπενθυμίζουμε, τέλος, δυνατότητα που προσφέρεται μέσω της εφαρμογής MyConsulLive, της εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης των πολιτών, μέσω βιντεοκλήσης. Για ορισμένες υπηρεσίες, δίνεται η δυνατότητα για ψηφιακό ραντεβού με το Προξενείο, χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία. Η είσοδος στην εφαρμογή απαιτεί κωδικούς Taxisnet.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.