Η κα Γκερέκου έκανε μνεία στην εθνική στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού, σύμφωνα με την οποία ο ΕΟΤ αποκτά ολιστική digital προσωπικότητα που επιτρέπει σε όλους τους επαγγελματίες να έχουν μια εθνική πύλη για να επικοινωνούν και να συνεργάζονται από κάθε γωνιά της Ελλάδας.
Παράλληλα, σημείωσε πως το νέο, σύγχρονο περίπτερο του ΕΟΤ στις διεθνείς εκθέσεις διαθέτει «εργονομικό καινοτόμο σχεδιασμό με virtual reality, επιχειρώντας να εισαγάγει τον επισκέπτη στην ατμόσφαιρα της Ελλάδας και να του δημιουργήσει τη διάθεση να βιώσει όλα όσα βλέπει από κοντά».
Η Πρόεδρος του ΕΟΤ τόνισε ακόμα τη σημασία του αειφόρου τουρισμού και του τουρισμού εμπειριών που «θα προσκαλεί τους επισκέπτες να νιώσουν ντόπιοι για λίγες μέρες», ζητώντας την περαιτέρω συμβολή των επιχειρηματιών της φιλοξενίας στη χρήση τοπικών προϊόντων στα ξενοδοχεία. Όπως είπε «προβάλουμε την Ελλάδα που θα θέλαμε να είναι στη νέα εποχή, με την ανάπτυξη του αγροτουρισμού και του οινοτουρισμού, καθώς η σύζευξη της οικονομίας της φιλοξενίας με τα ελληνικά προϊόντα και τον πολιτισμό μας αποτελεί το brand της Ελλάδας».
Πηγή: ΕΟΤ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.