Όπως αναφέρθηκε από την Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία (Destatis), το 28% των περίπου 575.000 ατόμων που ζήτησαν βοήθεια από ένα κέντρο παροχής συμβουλών για χρέη το 2021 είχαν χρέη σε εταιρείες ηλεκτρονικών και ταχυδρομικών παραγγελιών. Το ποσοστό αυξήθηκε κατά 3 ποσοστιαίες μονάδες τα τελευταία πέντε χρόνια. Το 2016, ήταν ακόμα το 25% του συνόλου των περίπου 617.000 ατόμων που συμβουλεύτηκαν.
Eιδικά οι νεότεροι υπερχρεωμένοι επηρεάζονται από ανοιχτές υποχρεώσεις σε εταιρείες ηλεκτρονικών και ταχυδρομικών παραγγελιών. Το 2021, το 38% των ατόμων ηλικίας 20 έως 24 ετών που συμβουλεύονταν κέντρα αντιμετώπισης χρεών ήταν οφειλέτες σε εταιρείες αυτού του κλάδου. Το ποσοστό μειώνεται συνεχώς με την αύξηση της ηλικίας: ενώ το 34% των ατόμων ηλικίας 25 έως 34 ετών είχαν ακόμη καθυστερήσεις πληρωμών, το ποσοστό των ατόμων ηλικίας 55 έως 64 ετών ήταν 21%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.