Σε ένα φορτισμένο κλίμα, τα παιδιά άφησαν λευκά μπαλόνια να ταξιδέψουν ψηλά στον ουρανό, στέλνοντας το δικό τους μήνυμα αγάπης. Η ανάρτηση του σχολείου συνοδεύεται από το εμβληματικό τραγούδι «Να με θυμάσαι» σε ερμηνεία της Μελίνας Μερκούρη.
Το μήνυμα του σχολείου:«Το αντίο δεν θα είναι ποτέ εύκολο…
Σήμερα οι μαθητές του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μονάχου άφησαν λευκά μπαλόνια να ταξιδέψουν στον ουρανό για την αγαπημένη τους κυρία Βάσω.
Το αντίο δεν θα είναι ποτέ εύκολο όταν αποχαιρετάς έναν άνθρωπο που άγγιξε τόσες καρδιές. Όμως η αγάπη, οι αναμνήσεις και όσα μας χάρισε θα μείνουν για πάντα μαζί μας.
Καλό ταξίδι, κυρία Βάσω. Θα σας θυμόμαστε πάντα»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.