Δημοσίευμα της Süddeutsche Zeitung που αναφέρεται σε έρευνα της ίδιας της εφημερίδας αποκαλύπτει ότι υπήρξε επί χρόνια κενό σε λειτουργικό σύστημα που αφορά κρατήσεις της Aerticket με αποτέλεσμα εκατομμύρια προσωπικά δεδομένα να είναι απροστάτευτα στο διαδίκτυο.
Η εταιρεία «προμηθεύει» εισιτήρια σε μεγάλους ταξιδιωτικούς πράκτορες όπως Fluege.de, Ab-in-den-Urlaub και Flug 24, στις μηχανές αναζήτησης όπως Tripado και Travel-Overland και σε πολλά ταιδιωτικά γραφεία.
Η Aerticket αντέδρασε αμέσως μετά την δημοσίευση, αναφέρει το άρθρο της SZ, και έκλεισε το "κενό" που υπήρχε στο σύστημα. Σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία το πρόβλημα υπήρχε από το 2011.
Η Aerticket ανέφερε επίσης ότι το πρόβλημα αντιμετώπιζαν δεδομένα από το 1/4 των κρατήσεων των τελευταίων χρόνων. Δηλ. 1,5 εκ κρατήσεις περίπου ετησίως σύμφωνα με την SZ.
Το πρόβλημα φυσικά είναι ότι για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα τα προσωπικά δεδομένα ήταν απροστάτευτα και δεν υπήρξε ο παραμικρός μηχανισμός ελέγχου της προστασίας τους.
Η εταιρεία «προμηθεύει» εισιτήρια σε μεγάλους ταξιδιωτικούς πράκτορες όπως Fluege.de, Ab-in-den-Urlaub και Flug 24, στις μηχανές αναζήτησης όπως Tripado και Travel-Overland και σε πολλά ταιδιωτικά γραφεία.
Η Aerticket αντέδρασε αμέσως μετά την δημοσίευση, αναφέρει το άρθρο της SZ, και έκλεισε το "κενό" που υπήρχε στο σύστημα. Σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία το πρόβλημα υπήρχε από το 2011.
Η Aerticket ανέφερε επίσης ότι το πρόβλημα αντιμετώπιζαν δεδομένα από το 1/4 των κρατήσεων των τελευταίων χρόνων. Δηλ. 1,5 εκ κρατήσεις περίπου ετησίως σύμφωνα με την SZ.
Το πρόβλημα φυσικά είναι ότι για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα τα προσωπικά δεδομένα ήταν απροστάτευτα και δεν υπήρξε ο παραμικρός μηχανισμός ελέγχου της προστασίας τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.