Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2016

Αυστραλία: 24χρονη Ελληνίδα Δήμαρχος στο Stonnington

Την περασμένη Τετάρτη μια 24χρονη Ελληνίδα, η Δήμητρα Κλεισάρη, εκλέχτηκε Δήμαρχος του Stonnington. 

Στα 19 της, η Δήμητρα Κλισάρη εκλέγεται δημοτική σύμβουλος Stonnington.
Στο ερώτημα που της τέθηκε στην ομογενειακή εφημερίδα νέος κόσμος «πώς μια δεκαοκτάχρονη ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του ρόλου»; απάντησε: 

«Ήξερα να ακούω, από πολύ νωρίς, τις απόψεις των άλλων και να μην καταλήγω σε εύκολα συμπεράσματα. Ήξερα να σέβομαι τους ανθρώπους, τις ιδέες, τα πιστεύω και τα αιτήματά τους. Ακόμη, να μην επηρεάζομαι από τους άλλους, αλλά να στηρίζομαι μόνο στο δικό μου κριτήριο.


Ανατροπή
«Φιλοδοξώ να κάνω την ανατροπή. Το γεγονός ότι είμαι νέα γι' αυτήν τη θέση, να μη λειτουργήσει εναντίον μου αλλά υπέρ μου. Αντιμετωπίζω τα πράγματα πάντοτε θετικά και είμαι ανοιχτή σε νέες ιδέες και προτάσεις. Σίγουρα, δεν προσπαθώ να προβάλω την εικόνα του ατόμου που τα ξέρει όλα, ακόμη και όταν έχω πλήρη επίγνωση του θέματος.

Ο αλληλοσεβασμός, πιστεύω, είναι ο ασφαλέστερος, κρίκος στις σχέσεις των ανθρώπων. Αρχή μου είναι, να τους σέβομαι όλους. Και εκείνο που παίρνω, σε αντάλλαγμα είναι η εκτίμηση και ο σεβασμός στο πρόσωπό μου» λέει η Δήμητρα Κλεισάρη.

«Μ' ενδιαφέρει να την καταπολεμήσουμε, ως Δήμος, με κάθε μέσον. Ήδη δρομολογούμε ειδικά προγράμματα που ελπίζουμε να κάνουμε τη διαφορά. Ο Δήμος δεν μπορεί να κλείσει τα μάτια σ' αυτό το τεράστιο πρόβλημα που μαστίζει την κοινωνία μας σήμερα και έχει επιπτώσεις σ' όλες τις γενιές. Από άτομα τρίτης ηλικίας μέχρι νήπια», καταλήγει η νεαρή δήμαρχος.

Ο Δήμος Stonnington έχει 110 χλμ. περίπου πληθυσμό και περιλαμβάνει τις περιοχές Malvern, East Malvern, Prahran, Windsor, South Yarra, Armadale, Toorak και Kooyong.
H νέα δήμαρχος εκλέγεται στο East Ward (Ανατολικό Διαμέρισμα).

«Νιώθω Ελληνίδα»
Η Δήμητρα με ρίζες στην Εύβοια και την Κρήτη, έχει επισκεφθεί μέχρι τώρα έξι φορές την Ελλάδα και ομολογεί με εμφανή περηφάνια ότι αισθάνεται 100% Ελληνίδα: «Την Ελλάδα, την αγάπησα από την πρώτη στιγμή, παιδί ακόμη, που βρέθηκα εκεί με τους γονείς μου. Θαυμάζω την ιστορία της, λατρεύω τον πολιτισμό και την κουλτούρα της. 

Όσο για τους Έλληνες της πρώτης γενιάς, τρέφω απεριόριστο σεβασμό και εκτίμηση για ό,τι έχουν επιτύχει σ' αυτήν τη χώρα. Για τη σκληρή δουλειά και τις προσπάθειες που κατέβαλαν να δημιουργηθούν και να δώσουν την ευκαιρία στα παιδιά τους να μορφωθούν και να προοδεύσουν. Το αποτέλεσμα των προσπαθειών τους, είναι ορατό σήμερα» καταλήγει η Δήμητρα Κλεισάρη, τρίτης γενιάς Ελληνίδα, η ίδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.