Τετάρτη 9 Ιουνίου 2021

Από τον Τύρναβο της Λάρισας στα κορυφαία σαλόνια του τένις

H μόλις 16 ετών, Μιχαέλα Λάκη, που στην παρθενική της συμμετοχή στο Rolland Garros κατάφερε να πάρει μια σπουδαία πρόκριση στους «16» της διοργάνωσης στην κατηγορία Juniors!

Συγκεκριμένα, η νεαρή τενίστρια πέτυχε μεγάλη ανατροπή στον «εμφύλιο» απέναντι στην Σοφία Κωστούλα που αγωνίζεται όμως για το Βέλγιο, κερδίζοντας με 2-1 σετ (4-6, 6-2, 7-6)!

Γεννημένη στον Τύρναβο της Λάρισας, η πρώτη επαφή της με τη ρακέτα έγινε σε ηλικία πέντε ετών, έχοντας ήδη δοκιμάσει αρκετά αθλήματα προηγουμένως όπως η κολύμβηση και η ενόργανη γυμναστική. Ωστόσο όπως η ίδια ομολογεί το τένις ήταν αυτό που της έκλεψε την καρδιά, εξαιτίας του ψυχαγωγικού και εκπαιδευτικού του χαρακτήρα.

Μέσα από καθημερινές επίπονες προπονήσεις άνω των τεσσάρων ωρών η νεαρή Λαρισαία, εκγύμνασε τόσο το σώμα  όσο και το πνεύμα της, θυσιάζοντας ταυτόχρονα ξέγνοιαστες στιγμές με εκδρομές και φίλους. Αρωγοί φυσικά στην προσπάθεια της ήταν πάντοτε οι γονείς και τα τρία αδέρφια της, στους οποίους οφείλει και ένα μεγάλο κομμάτι της επιτυχίας της.

«Εγώ σαν παιδί έχω στερηθεί πολλά όσον αφορά τις διακοπές, τον ελεύθερο χρόνο, βόλτες με τις φίλες μου, εκδρομές με τους συμμαθητές και παρά πολλά ακόμη. Όταν ήμουν πιο μικρή με ενοχλούσε αυτό αλλά μετά τα 10 το ξεπέρασα τελείως γιατί είμαι πολύ αφοσιωμένη σε αυτό που θέλω να πετύχω».

ΠΗΓΗ: Πρώτο Θέμα, (Κωνσταντίνα Θεοδώρου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.