Με στόχο την περαιτέρω προβολή και προώθηση στη γερμανική αγορά των συγκριτικών πλεονεκτημάτων και της ποικιλομορφίας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος όλες τις εποχές του χρόνου, η Υπηρεσία ΕΟΤ Γερμανίας συμμετείχε σε ενημερωτικές εκδηλώσεις-roadshows που διοργάνωσε η εξειδικευμένη εταιρεία Expipoint σε επιλεγμένες πόλεις της χώρας κατά το διάστημα 1-19 Νοεμβρίου.
H προϊσταμένη Νικολέτα Λεκανίδη στο Münster |
Συγκεκριμένα, ο ΕΟΤ έλαβε μέρος στα roadshows που πραγματοποιήθηκαν στο Ντίσελντορφ, το Ντόρτμουντ, το Μίνστερ, την Κολωνία, το Άαχεν, το Μόναχο, την Νυρεμβέργη , την Φρανκφούρτη, το Μανχάιμ (18 Νοεμβρίου) και την Στουτγκάρδη, όπου συμμετείχαν περίπου 30 τουριστικά γραφεία ανά πόλη.
Κατά τη διάρκειά τους έγιναν αναλυτικές παρουσιάσεις του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ενώ οι συμμετέχοντες επισκέφθηκαν επίσης τα ειδικά διαμορφωμένα info desks του ΕΟΤ, όπου τους δόθηκαν διεξοδικότερες πληροφορίες για τη χώρα μας. Παράλληλα, στις συναντήσεις τους με την Προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Γερμανίας, Νικολέτα Λεκανίδη, και την αναπληρώτρια Προϊσταμένη, Αρετή Πρίνου, τα τουριστικά στελέχη της γερμανικής αγοράς αναφέρθηκαν στα ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα για το 2021, εκφράζοντας ταυτόχρονα την αισιοδοξία τους για ανοδικές πωλήσεις το 2022.
H αν. προϊσταμένη Αρετή Πρίνου στη Στουτγάρδη |
Η εταιρεία Expipoint είναι μια καινούργια online επαγγελματική πλατφόρμα, που αποσκοπεί στην ουσιαστική δικτύωση της τουριστικής βιομηχανίας (Τ.Οs, αεροπορικές εταιρείες, εθνικούς οργανισμούς τουρισμού, ξενοδοχειακές επιχειρήσεις κ.ά.), με τους πωλητές υπηρεσιών ταξιδίων, τα τουριστικά γραφεία και τους εργαζόμενους σε αυτά.
Σημειώνεται, τέλος, ότι όλες οι εκδηλώσεις καλύφθηκαν δημοσιογραφικά από το κορυφαίο γερμανικό τουριστικό μέσο Touristik Aktuell
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.