Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η απόφαση του Υπουργείου Παιδείας, η οποία ορίζει τις διαδικασίες μετεγγραφών μαθητών/μαθητριών από/προς τις ελληνόγλωσσες σχολικές μονάδες του εξωτερικού δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Ειδικότερα, η απόφαση προβλέπει τα εξής:
Άρθρο 1
1) Μετεγγραφή μαθητή/τριας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από ή προς τις σχολικές μονάδες του εξωτερικού εποπτείας ΥΠΑΙΘ πραγματοποιείται μετά από έγκριση του/της Διευθυντή/τριας του σχολείου στο οποίο μετεγγράφεται ο/η μαθητής/τρια, κατόπιν αίτησης των κηδεμόνων για τους/τις ανήλικους/ες ή του/της ιδίου/ ας, εάν είναι ενήλικος/η, στην οποία επισυνάπτονται τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που αποδεικνύουν τους λόγους μετεγγραφής και η οποία υποβάλλεται στο ελληνικό σχολείο στο οποίο μετεγγράφεται ο/η μαθητής/ τρια και κοινοποιείται στο σχολείο προέλευσης.
2) Αναφορικά με την αίτηση των γονέων/κηδεμόνων απαιτείται η σύμφωνη γνώμη των γονέων/κηδεμόνων ή σε περίπτωση που δεν υπάρχει συναίνεση, απαιτείται δικαστική απόφαση, η οποία έχει εκδοθεί ύστερα από αίτηση ενός εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων.
Άρθρο 2
Διαδικασία - Απαιτούμενα δικαιολογητικά
1) Για την πραγματοποίηση της μετεγγραφής, ο/η Διευθυντής/τρια του σχολείου που εγκρίνει τη μετεγγραφή ενημερώνει, μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα της έγκρισης, τον/την Διευθυντή/τρια του σχολείου από το οποίο πραγματοποιείται η μετεγγραφή. Ο/Η Διευθυντής/ τρια του σχολείου από το οποίο πραγματοποιείται η μετεγγραφή είναι υποχρεωμένος/η μετά την έγκριση της μετεγγραφής, άμεσα, και το αργότερο μέσα σε τρεις (3) ημέρες:
α) να ενημερώσει για τη μεταβολή αυτή το Μητρώο Μαθητών, ή το πληροφοριακό σύστημα myschool, κατά περίπτωση,
β) να αποστείλει ηλεκτρονικά στο νέο σχολείο το τηρούμενο Ατομικό Δελτίο/Καρτέλα του/της μαθητή/τριας, συμπληρωμένο με όλα τα στοιχεία μέχρι την ημέρα αποστολής του,
γ) να αποστείλει ηλεκτρονικά στο νέο σχολείο το Υπηρεσιακό Σημείωμα Μετεγγραφής Μαθητών, με το οποίο ο/η μαθητής/τρια μπορεί να παρακολουθήσει τα μαθήματα στο σχολείο, στο οποίο μετεγγράφεται και
δ) να αποστείλει υπηρεσιακώς μέσω της αρμόδιας υπηρεσίας (Συντονιστικό Γραφείο Εκπαίδευσης προς Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και αντιστρόφως, κατά περίπτωση) στο νέο σχολείο το πρωτότυπο Ατομικό Δελτίο/Καρτέλα, το πρωτότυπο Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ), καθώς και κάθε πιστοποιητικό, βεβαίωση ή γνωμάτευση έχει καταθέσει ο/η μαθητής/ τρια στο σχολείο, διατηρώντας ακριβή φωτοαντίγραφα στο σχολείο.
2) Ο/Η Διευθυντής/τρια του ελληνικού σχολείου στο οποίο μετεγγράφεται ο/η μαθητής/τρια, μόλις λάβει ηλεκτρονικά το Ατομικό Δελτίο/Καρτέλα Μαθητή, καταχωρίζει τα στοιχεία του/της στο Μητρώο Μαθητών.
3) Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας των παραγράφων 1 και 2 του παρόντος άρθρου η μετεγγραφή θεωρείται ότι έχει ολοκληρωθεί και ο/η μαθητής/τρια θεωρείται εγγεγραμμένος/η στη δύναμη του σχολείου.
4) Ο αριθμός των απουσιών του/της μαθητή/τριας μέχρι την πραγματοποίηση της μετεγγραφής είναι δεσμευτικός για το νέο σχολείο.
Άρθρο 3
Προθεσμία μετεγγραφής
Μετεγγραφές μαθητών/τριών από/προς τις σχολικές μονάδες ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης του εξωτερικού μπορεί να εγκρίνονται μέχρι και 10 ημέρες πριν τη λήξη των μαθημάτων στα σχολεία της ημεδαπής.
Άρθρο 4
Αρχείο μετεγγραφών
Μέχρι την ένταξη των σχολικών μονάδων ελληνόγλωσσης εκπαίδευσης του εξωτερικού στο πληροφοριακό σύστημα myschool, αρχείο μετεγγραφών από/προς αυτές τηρείται στα Συντονιστικά Γραφεία Εκπαίδευσης και τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.