Τριπλάσιες καταγγελίες σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά
Τους τελευταίους μήνες, πολλοί άνθρωποι στη Γερμανία περίμεναν μάταια τα γράμματά τους. Μετρούμενη με τον αριθμό των παραπόνων, η απογοήτευση των πελατών δεν ήταν ποτέ μεγαλύτερη από το 2022.
Τον Οκτώβριο του 2022, η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Δικτύων έλαβε περισσότερες καταγγελίες από οποιονδήποτε προηγούμενο μήνα και το 2022 υπήρξαν περισσότερες διαμαρτυρίες από ποτέ σε ένα χρόνο. Όπως ανέφερε η εποπτική αρχή της Βόννης κατόπιν αιτήματος, έλαβε περίπου 43.500 καταγγελίες πέρυσι, σχεδόν τρεις φορές περισσότερες από το 2021 - όταν ήταν 15.118. Αυτό υπερέβη σημαντικά το προηγούμενο ετήσιο υψηλό των στατιστικών που ξεκίνησαν πριν από δέκα χρόνια: 18.867 καταγγελίες καταμετρήθηκαν το 2020.
Άσχημες εμπειρίες ειδικά με την Deutsche Post
Οι καταγγελίες στρέφονται κατά ολόκληρης της γερμανικής βιομηχανίας επιστολών και δεμάτων. Ωστόσο, τα περισσότερα από τα σχόλια για καθυστερημένες ή χαμένες αποστολές αναφέρονται στην Deutsche Post.
Ο εκπρόσωπος Τύπου αναφέρεται ήδη σε επικείμενες προειδοποιητικές απεργίες
Η Deutsche Post κάνει λόγο για τοπικά προβλήματα, τα οποία αποδίδονται στις αναρρωτικές άδειες και στη γενικά δύσκολη αναζήτηση εργαζομένων. Εκπρόσωπος της εταιρείας είπε ότι το επόμενο έτος «θα γίνουν τα πάντα για να βελτιωθεί περαιτέρω η ποιότητα της παράδοσης παρά τις συνεχιζόμενες δύσκολες συνθήκες». Αναφέρθηκε στις συλλογικές διαπραγματεύσεις που ξεκίνησαν πρόσφατα και στον κίνδυνο προειδοποιητικών απεργιών.
Σε περίπτωση απεργιών, περαιτέρω καθυστερήσεις στις αποστολές επιστολών και δεμάτων
Στις συλλογικές διαπραγματεύσεις, η Verdi διεκδικεί αύξηση μισθού κατά 15%, κάτι που η Post θεωρεί μη ρεαλιστική. Είναι πολύ πιθανό οι εκπρόσωποι των εργαζομένων να θελήσουν σύντομα να αυξήσουν την πίεση. Έχει ήδη πραγματοποιηθεί μια πρώτη μικρή προειδοποιητική απεργία από το συνδικάτο DPVKOM στο Μαγδεμβούργο και ενδέχεται να ακολουθήσουν περαιτέρω στάσεις εργασίας σε μεγαλύτερη κλίμακα τις επόμενες εβδομάδες. Τότε η άφιξη πολλών αποστολών πιθανότατα θα καθυστερούσε σημαντικά, γεγονός που είναι πιθανό να αυξήσει την ήδη υπάρχουσα δυσαρέσκεια των καταναλωτών.
Κριτικές: Η Deutsche Post εξοικονομεί πάρα πολλά στο προσωπικό
Τα προβλήματα στο ταχυδρομείο άρχισαν το καλοκαίρι - εκείνη την εποχή, ένας μεγάλος αριθμός αναφορών για κορωνοϊό σήμαινε ότι σε ορισμένα μέρη δεν υπήρχε αρκετό προσωπικό παράδοσης επιστολών και δεμάτων..
Οι επικριτές κατηγόρησαν την Post ότι είναι αποτέλεσμα της μείωσης του προσωπικού.
Εχουν περάσει τα χειρότερα ;
Στην πραγματικότητα, μπορεί κανείς να συμπεράνει από τα μηνιαία στοιχεία ότι τα χειρότερα μπορεί να έχουν περάσει. Τον Ιούλιο, η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Δικτύων έλαβε 3.098 καταγγελίες, τον Αύγουστο 3.473, τον Σεπτέμβριο 4.994, τον Οκτώβριο 9.436, τον Νοέμβριο 7.000 και τον Δεκέμβριο 6.900 - τα δύο τελευταία μηνιαία στοιχεία είναι μόνο κατά προσέγγιση επειδή η αξιολόγηση δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί. Αξιοσημείωτη είναι η ελαφρά μείωση από τον Νοέμβριο έως τον Δεκέμβριο, καθώς ο όγκος των αποστολών τον τελευταίο μήνα του έτους είναι σημαντικά υψηλότερος από το συνηθισμένο λόγω των χριστουγεννιάτικων επιχειρήσεων. Το γεγονός ότι ο αριθμός των καταγγελιών δεν έχει αυξηθεί μπορεί να θεωρηθεί ως απόδειξη σταδιακής μείωσης των προβλημάτων παράδοσης.
Πολλοί είναι θυμωμένοι, αλλά δεν παραπονιούνται
Σε σχέση με τα περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο επιστολές και δέματα που μεταφέρονται στη Γερμανία κάθε μήνα, ο αριθμός των καταγγελιών αντιπροσωπεύει μόνο ένα αμελητέο μικρό ποσοστό. Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι που είναι αναστατωμένοι για καθυστερημένες, χαμένες ή εσφαλμένες αποστολές δεν επικοινωνούν καθόλου με το πρακτορείο δικτύου - είτε επειδή δεν γνωρίζουν την πιθανότητα να υποβάλουν ένα παράπονο είτε επειδή τους είναι πολύ δύσκολη η διαδικασία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.