Θύελλα αντιδράσεων έχει ξεσπάσει με ένα διαφημιστικό βίντεο για την προώθηση της Θεσσαλονίκης.
Στο σποτάκι, το οποίο δημιουργήθηκε από μία ομάδα νέων για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, διαφημίζεται ως σήμα κατατεθέν για την προσέλκυση των τουριστών ο φραπέ αλλά και η γνωστή ελληνική λέξη… μ@λ@@@@.
Στο βίντεο, το οποίο στη συνέχεια κατέβηκε, ακουγόταν ο εκφωνητής να λέει χαρακτηριστικά: «Αν γνωρίζετε την Ελλάδα, τότε σίγουρα ξέρετε δύο πράγματα: τη λέξη μ@λ@@@@ και τον φραπέ».
Πηγή: in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.