«Μέσω της μεγαλύτερης εισαγωγής στο χρηματιστήριο εδώ και χρόνια, η πρώην εταιρεία εκμετάλλευσης Hochtief έχει την ευκαιρία να αυξήσει την πρόσβασή της. Το τουριστικό κύμα δελεάζει».
Σε άρθρο του ανταποκριτή της εφ/δας στη Ρώμη Christian Schubert, γίνεται εκτενής αναφορά στην απόφαση της Ελληνικής Κυβέρνησης να πουλήσει το μεγαλύτερο μέρος των μετοχών που κατέχει στον διεθνή αερολιμένα Αθηνών. Όπως επισημαίνεται, ο εν λόγω αερολιμένας κατασκευάστηκε από τη γερμανική εταιρεία Hochtief, η οποία για κάποιο χρονικό διάστημα εκμεταλλεύτηκε τη λειτουργία του. Μετά την πώληση του 30% των μετοχών, το ελληνικό δημόσιο θα κατέχει το 25%, ενώ η μέτοχος Avi-Alliance θα μπορεί να αυξήσει το ποσοστό των μετοχών της κατά δέκα ποσοστιαίες μονάδες από 40 σε 50% και η οικογένεια Κοπελούζου από 5 στο 6%.
Όπως υπογραμμίζει ο Schubert, το αεροδρόμιο επωφελείται από την ιδιαίτερα αυξημένη τουριστική κίνηση, έχοντας ξεπεράσει τις απώλειες των ετών της πανδημίας, με τις μακροπρόθεσμες προοπτικές να θεωρούνται αξιόλογες. Περαιτέρω, ο αρθρογράφος σχολιάζει πως η εν λόγω πώληση αποτελεί μέρος σειράς ιδιωτικοποιήσεων τις οποίες σχεδιάζει η Ελληνική Κυβέρνηση, εστιάζοντας στο ότι, εν αντιθέσει με την περίοδο της κρίσης χρέους, οι ιδιωτικοποιήσεις πλέον αποτελούν πρωτοβουλίες της ίδιας και όχι απαίτηση των πιστωτών.
Τέλος, αναφέρεται ότι τα έσοδα από την πώληση του μεριδίου που κατέχει το ελληνικό δημόσιο στον αερολιμένα Αθηνών υπολογίζεται να ανέλθουν έως και ένα δισ. ευρώ, ενώ αναμένεται η είσπραξη επιπλέον 4 δισ. ευρώ από τις υπόλοιπες ιδιωτικοποιήσεις.
Πηγή: FAZ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.