Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2024

H συγκλονιστική εξομολόγηση του Γιούλιαν Νάγκελσμαν

Ο προπονητής της Εθνικής Γερμανίας μίλησε για την αυτοκτονία του πατέρα του, η οποία στιγμάτισε την ζωή του

Ο Γιούλιαν Νάγκελσμαν άνοιξε την καρδιά του σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Spiegel και μίλησε για την αυτοκτονία του πατέρα του και το πόσο αυτή άλλαξε την ζωή του. Ο προπονητής της Εθνικής Γερμανίας περιέγραψε την χειρότερη ημέρα που έχει ζήσει και τον τρόπο που διαχειρίστηκε την κατάσταση.

«Όλα αυτά ήταν δύσκολα και με σημάδεψαν. Σκέφτομαι συχνά εκείνη τη μέρα. Έπρεπε ξαφνικά να αναλάβω την οικογένεια και να πάρω δύσκολες αποφάσεις, επίσης για να ανακουφίσω τη μητέρα μου. Εκείνη την εποχή έκανα ένα μάθημα προπονητικής στο Ομπερχάχινγκ, κοντά στο Μόναχο.

Ξαφνικά ο διευθυντής του μαθήματος μου είπε σε παρακαλώ να βγω έξω και μου είπε ότι ο πατέρας μου είχε αυτοκτονήσει» είπε αρχικά και συνέχισε: «Δεν άφησε σημείωμα αυτοκτονίας, δεν υπήρχε εξήγηση. Αλλά ο τρόπος που αφαίρεσε τη ζωή του μου κατέστησε σαφές ότι η απόφασή του ήταν απολύτως σαφής γι’ αυτόν.

Όλα αυτά είναι μοιραία για την οικογένεια, αλλά με βοήθησε να καταλάβω ότι ήθελε πραγματικά να πεθάνει και δεν ήταν μια κραυγή για βοήθεια ή ένα σήμα. Νομίζω ότι πρέπει να σεβαστώ αυτήν την απόφαση.

Έπρεπε να παίρνει αποφάσεις ξανά και ξανά στη δουλειά, στην υπηρεσία πληροφοριών,  γνωρίζοντας ότι το όλο σχέδιο θα μπορούσε να πάει στραβά. Δεν του επέτρεπαν να μιλήσει για τη δουλειά του και αυτός ήταν επίσης ο λόγος που συχνά έλεγε ότι όλα ήταν πάρα πολλά για αυτόν. Στη δουλειά του δεν ήταν δυνατό να μοιραστεί ανησυχίες. Τελικά αυτό του προκάλεσε μεγάλο άγχος».

O πατέρας του στις μυστικές υπηρεσίες 

Ο Νάγκελσμαν αναφέρθηκε και στο γεγονός ότι έμαθε για τη δουλειά του πατέρα του στις μυστικές υπηρεσίες σε ηλικία 15 ή 16 ετών: "Πριν από αυτό, άκουσα μόνο λίγα πράγματα γι' αυτό και δεν το σκέφτηκα καθόλου. Αλλά αφού μου είπε πού πραγματικά εργαζόταν, ήμουν αυτός στον οποίο μιλούσε περισσότερο γι' αυτό".

Εκείνη την εποχή, ο νεαρός Νάγκελσμαν έπαιζε στην ομάδα νέων της TSV 1860 Μονάχου και ο πατέρας του τον μετέφερε από το Λάντσμπεργκ στο Μόναχο για προπόνηση. Συζήτησαν το θέμα για πρώτη φορά μέσα στο αυτοκίνητο,

Τι απαντούσε ο νεαρός Nagelsmann ως μαθητής όταν τον ρωτούσαν για το επάγγελμα του πατέρα του; "Είπα αυτό που πίστευα ότι ήταν: επαγγελματίας στρατιώτης. Ακόμη και ο παππούς μου πίστευε ότι ο γιος του ήταν στρατιώτης".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.