Οι νεότερες γενιές συμβάλλουν στο μεγαλύτερο βαθμό στην αύξηση της ζήτησης για ταξίδια για λόγους παρακολούθησης κάποιας ζωντανής εκδήλωσης, με τρεις στους πέντε από την Gen Z (65%) και Millennial (58%) να επιβεβαιώνουν είτε ότι κατά το περασμένο 12μηνο ταξίδεψαν είτε ότι σχεδιάζουν να ταξιδέψουν στο ερχόμενο 12μηνο για εκδηλώσεις όπως συναυλίες, αθλητικές διοργανώσεις, παραστάσεις κωμωδίας και αναγνώσεις βιβλίων, σε απόσταση πάνω από 50 μίλια μακριά από το σπίτι.
Τα αντίστοιχα ποσοστά για τις γενιές Gen X και Baby Boomer, ωστόσο, περιορίζονται στο 43% και 27% αντίστοιχα.
Αυτό προκύπτει από νέα έρευνα των AAA και Bread Financial που διεξήχθη στις 5-8 Μαρτίου του 2024 σε 1.654 Αμερικανούς που ταξίδεψαν το περασμένο 12μηνο ή σκοπεύουν να το κάνουν το ερχόμενο 12μηνο για να παρακολουθήσουν μια ζωντανή εκδήλωση.
Πάνω από τους μισούς Gen Z (53%) έχουν ταξιδέψει ή σκοπεύουν να ταξιδέψουν για τον ίδιο λόγο αεροπορικώς, στο μεγαλύτερο ποσοστό από κάθε άλλη γενιά, ενώ το 18% ανέφεραν ότι έχουν ταξιδέψει ή θα ταξιδέψουν περισσότερα από 1.500 μίλια – τη μισή απόσταση των ηπειρωτικών ΗΠΑ – έναντι μόλις 9% των Baby Boomer που (θα) έκανε το ίδιο.
Οι νεότερες γενιές δαπανούν ακόμα τα περισσότερα χρήματα για τη διασκέδασή τους, καθώς σχεδόν 2 στους 5 της Gen Z (37%) και Millennial (39%) δαπάνησαν από 500 έως 5.000 δολάρια μόνο για τα εισιτήρια των ζωντανών εκδηλώσεων στον προορισμό. Για να είναι σε θέση να καλύψουν αυτό το κόστος, δύο στους 5 Millennial (42%) και Gen Z (37%) προτίθενται να χρησιμοποιήσουν τις οικονομίες τους. Περίπου το ένα τρίτο εξ αυτών (Gen Z – 29%, Millennials – 33%) θα εξέταζε το ενδεχόμενο να αναλάβει μια παράπλευρη εργασία για να καταφέρει να καλύψει το κόστος της εκδήλωσης. Οι νεότερες γενιές είναι και πιο δημιουργικές για να μειώσουν τον κόστος με σχεδόν τους μισούς Millennial (42%) και Gen Z (48%) να αναφέρουν ότι έχουν ήδη, ή θα ταξιδέψουν στο εξωτερικό για να πετύχουν πιο φθηνά εισιτήρια εκδηλώσεων.
Η νεότερη γενιά κυριαρχεί στα ταξίδια για συναυλίες με περισσότερους από τους μισούς (52%) ταξιδιώτες Gen Z να σχεδιάζουν να παρακολουθήσουν μια μουσική εκδήλωση τους επόμενους 12 μήνες. Οι ίδιοι οι καλλιτέχνες μπορούν να επηρεάσουν τις ταξιδιωτικές συνήθειες των Gen Z, καθώς ένας στους πέντε ταξιδιώτες (20%) έχει ταξιδέψει ή σχεδιάζει να ταξιδέψει σε μια συναυλία της Taylor Swift.
Η Gen Z είναι επίσης πιο πιθανό να ταξιδέψει για μερικά από τα μεγαλύτερα αθλητικά γεγονότα. Σχεδόν δύο στους πέντε (38%) ταξιδιώτες Gen Z έχουν ταξιδέψει ή σχεδιάζουν να ταξιδέψουν για το Super Bowl του 2025, το 32% ταξίδεψε ή σχεδιάζει να ταξιδέψει για τους τελικούς του NBA του 2024 και το 19% ταξίδεψε ή σχεδιάζει να ταξιδέψει για τους επερχόμενους Θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι.
Το FOMO (Fear Of Missing Out - φόβος ότι χάνω κάτι που κάνουν οι άλλοι) διαδραματίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην επίδραση αγοράς εισιτηρίων για ζωντανές εκδηλώσεις με περισσότερο από το ένα τρίτο (34%) όλων των ταξιδιωτών να παραδέχονται ότι έπαιξε ρόλο στην απόφασή τους. Ενώ οι ταξιδιώτες Gen Z (54%) αισθάνονται πιο συχνά «υποχρεωμένοι» να κάνουν αγορές για ταξίδια εκδηλώσεων με βάση το FOMO, το 83% των Baby Boomers αντιστέκονται σε τέτοιες πιέσεις. Επιπλέον, οι νεότερες γενιές (Gen Z – 44%, Millennials – 43%) αναδεικνύονται ως οι δημογραφικές ομάδες που πιέζονται περισσότερο για να ξοδέψουν χρήματα σε εκδηλώσεις που δεν ήθελαν να παρακολουθήσουν.
Περισσότεροι από τρεις στους τέσσερις (79%) ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν στον προορισμό των ονείρων τους, με τη Νέα Υόρκη, τη Φλόριντα και την Καλιφόρνια να είναι οι πιο δημοφιλείς πολιτείες και το Λας Βέγκας και το Σικάγο οι κορυφαίες πόλεις. Οι ταξιδιώτες διαμορφώνουν επίσης τα σχέδιά τους γύρω από διάσημους χώρους εκδηλώσεων όπως το Madison Square Garden (38%), το Las Vegas Sphere (38%) και το Radio City Music Hall (31%).
Ενώ βρίσκονται στον προορισμό, οι ταξιδιώτες επιθυμούν να αφιερώσουν χρόνο για να περιηγηθούν και να εξερευνήσουν τα αξιοθέατα πριν ή/και μετά από μια ζωντανή εκδήλωση με το 62% να σημειώνει ότι έχει συμπεριλάβει ή σχεδιάζει επιπλέον χρόνο διακοπών. Οι Gen Z (72%) και Millennials (68%) ηγούνται της τάσης για επιπλέον χρόνο στον προορισμό σε σύγκριση με τους Gen X (56%) και Baby Boomers (51%).
Επιπλέον, η έρευνα έδειξε ότι σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες που δεν ταξιδεύουν για να παρακολουθήσουν ζωντανές εκδηλώσεις ανέφεραν το κόστος εισιτηρίων (47%) και το κόστος ταξιδιού (45%) ως τους δύο κύριους ανασταλτικούς παράγοντες.
Άλλοι λόγοι που περιορίζουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια είναι οι ανησυχίες για τον προϋπολογισμό ή χρέη (40%), η αδυναμία άδειας από την εργασία (31%), ο πληθωρισμός (31%) και η ταλαιπωρία του αυτοκινήτου/πτήσης (28%).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.