Πέμπτη 13 Ιουνίου 2024

Το νέο σχέδιο νόμου για τα γερμανικά ταχυδρομεία

To 2023 Deutsche Post διακίνησε από 12 δισεκατομμύρια επιστολές εντός της Γερμανίας.

Αριθμός που εκ πρώτης φαίνεται υπερβολικός που όμως είναι σημαντικά λιγότερο από πριν. Ο λόγος γι' αυτό είναι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Ταυτόχρονα αυξήθηκε σε περίπου 1,7 δισεκατομμύρια λόγω των ηλεκτρονικών αγορών ο αριθμός των δεμάτων που παραδόθηκαν .

Μια από τις κεντρικές αλλαγές αφορά στην αποστολή επιστολών: σύμφωνα με τον νέο νόμο, οι ,,απλές,, επιστολές δεν θα πρέπει πλέον να φτάνουν στον προορισμό τους μετά από 1-2 εργάσιμες ημέρες, αλλά μόνο μετά από 3-4 ημέρες

Μια από τις κεντρικές αλλαγές αφορά στην αποστολή επιστολών: σύμφωνα με τον νέο νόμο, οι ,,απλές,, επιστολές δεν θα πρέπει πλέον να φτάνουν στον προορισμό τους μετά από 1-2 εργάσιμες ημέρες, αλλά μόνο μετά από 3-4 ημέρες . Η ταχυδρομική υπηρεσία θα υποχρεούται να παραδίδει το 95% των επιστολών που αποστέλλονται εντός τριών εργάσιμων ημερών και το 99% εντός τεσσάρων εργάσιμων ημερών.

Ετσι από τη μία πλευρά, οι παραλήπτες θα πρέπει να περιμένουν περισσότερο για μια επιστολή, από την άλλη πλευρά, η Deutsche Post θα μπορούσε να μειώσει το κόστος της, για παράδειγμα με τη μη μεταφορά επιστολών στο εσωτερικό της χώρας με αεροπλάνο. Αυτό θα βοηθούσε επίσης το περιβάλλον: δεν θα υπήρχαν πλέον νυχτερινές πτήσεις με τόνους επιστολών στο αεροπλάνο.

Επιπλέον όσον αφορά την αποστολή πολύ επείγουσων αποστολών  θα πρέπει να υπολογίζονται στο μέλλον αυξήσεις στις τιμές.

Aλλαγές προβλέπονται και στην μεταφορά πακετών που έχουν σαν στόχο την βελτίωση των συνθηκών εργασίας.

Ένας υπάλληλος θα επιτρέπεται να παραδίδει μόνος του πακέτα / δέματα βάρους 20 κιλών και άνω, μόνο εάν υπάρχουν κατάλληλα τεχνικά βοηθήματα - σε αντίθετη περίπτωση, θα πρέπει να βοηθούν δύο άτομα.

Ωστόσο, παραμένει το ερώτημα τι σημαίνει κατάλληλο τεχνικό βοήθημα. Το συνδικάτο Verdi επικρίνει το γεγονός ότι η απαίτηση αυτή αγνοεί το γεγονός ότι το καρότσι μεταφοράς φορτίων Sackkarre που ήδη διαθέτουν τα οχήματα διανομής δεν επαρκεί για την προστασία από κινδύνους για την υγεία.

Το σχέδιο νόμου μετά τη ψήισή του στην Ομοσπονδιακή Βουλή θα πρέπει να υπερψηφιστεί και από τη Βουλή των κρατιδίων ώστε να γίνει νόμος του κράτους.

Πηγή: dpa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.