Πόση σημασία έχουν τα Σουβενίρ για τους Γερμανούς Ταξιδιώτες;
Σύμφωνα με έρευνα της Opodo, τα σουβενίρ αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι των διακοπών για τους Γερμανούς, καθώς έχουν κυρίως συναισθηματική αξία και λειτουργούν ως φορείς αναμνήσεων.
Η πλειονότητα των Γερμανών (66%) αγοράζει σουβενίρ αυθόρμητα, μια τάση που είναι πιο έντονη σε ηλικίες 45-64. Αντίθετα, σε διεθνές επίπεδο, οι ταξιδιώτες προτιμούν τις αγορές με βάση τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα.
Ποιοι Αγοράζουν: Οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να αγοράσουν σουβενίρ από τους άνδρες. Ένας στους πέντε Γερμανούς δηλώνει ότι παίρνει πάντα κάποιο αναμνηστικό.
Δημοφιλή Σουβενίρ: Τα κλασικά αντικείμενα όπως μπλουζάκια, μαγνητάκια και μπρελόκ παραμένουν στην κορυφή (39%), ακολουθούμενα από γαστρονομικά προϊόντα (31%) και χειροτεχνίες (28%).
Τα ταξίδια αποτελούν πηγή έμπνευσης για νέες συλλογές, ειδικά για τους νέους ηλικίας 18-24 (61%) και 25-34 (50%), ποσοστό που μειώνεται σημαντικά με την αύξηση της ηλικίας.
Για Ποιον τ αγοράζουν: Τα περισσότερα σουβενίρ προορίζονται για την οικογένεια (66%) και τους φίλους (51%), ενώ το 1/3 τα αγοράζει για προσωπική του χρήση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.