Ο θυμός του καταναλωτήΗ συρρίκνωση προϊόντος (Shrinkflation), η πρακτική δηλαδή των κατασκευαστών να μειώνουν την ποσότητα του περιεχομένου μιας συσκευασίας διατηρώντας ή αυξάνοντας ταυτόχρονα την τιμή, έχει προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις στους καταναλωτές της Milka.
Πολλοί καταναλωτές εκλαμβάνουν τη μειωμένη ποσότητα, σε συνδυασμό με το αυξημένο κόστος, ως «κοροϊδία» ή «εξαπάτηση». Η αίσθηση ότι πληρώνουν περισσότερα για λιγότερο προϊόν οδήγησε σε μαζική αποστροφή προς τα προϊόντα της εταιρείας, με αποτέλεσμα την πτώση της ζήτησης.
Πολλοί καταναλωτές εκλαμβάνουν τη μειωμένη ποσότητα, σε συνδυασμό με το αυξημένο κόστος, ως «κοροϊδία» ή «εξαπάτηση». Η αίσθηση ότι πληρώνουν περισσότερα για λιγότερο προϊόν οδήγησε σε μαζική αποστροφή προς τα προϊόντα της εταιρείας, με αποτέλεσμα την πτώση της ζήτησης.
Η πτώση του όγκου πωλήσεων
Η δυσαρέσκεια των πελατών μεταφράστηκε άμεσα στους οικονομικούς δείκτες της Milka. Η εταιρεία είδε τα ποσοστά πωλήσεων και εσόδων να μειώνονται, καθώς οι καταναλωτές στράφηκαν σε ανταγωνιστικά προϊόντα ή μείωσαν γενικά την αγορά σοκολάτας, αναζητώντας καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής
.
Η απάντηση της εταιρείας: Νέα, φθηνότερα προϊόντα
Αντιμέτωπη με την απώλεια μεριδίου αγοράς, η Milka προσπαθεί τώρα να ανακτήσει την εμπιστοσύνη και την πελατεία της μέσω μιας αλλαγής στρατηγικής.
Ο κατασκευαστής στρέφεται στην παρουσίαση νέων, πιο προσιτών (φθηνότερων) προϊόντων στην αγορά. Αυτή η κίνηση θεωρείται ως προσπάθεια να αντισταθμίσει την αρνητική εικόνα που δημιουργήθηκε από τις ακριβότερες και μικρότερες συσκευασίες, προσφέροντας εναλλακτικές επιλογές που είναι πιο φιλικές προς το πορτοφόλι των καταναλωτών.
Η επιτυχία αυτής της στρατηγικής θα κρίνει εάν η Milka θα καταφέρει να επαναφέρει τους πελάτες της και να ξεπεράσει την κρίση που προκλήθηκε από τις πληθωριστικές πιέσεις και τις αντιδημοφιλείς αλλαγές στις συσκευασίες της.
Η απάντηση της εταιρείας: Νέα, φθηνότερα προϊόντα
Αντιμέτωπη με την απώλεια μεριδίου αγοράς, η Milka προσπαθεί τώρα να ανακτήσει την εμπιστοσύνη και την πελατεία της μέσω μιας αλλαγής στρατηγικής.
Ο κατασκευαστής στρέφεται στην παρουσίαση νέων, πιο προσιτών (φθηνότερων) προϊόντων στην αγορά. Αυτή η κίνηση θεωρείται ως προσπάθεια να αντισταθμίσει την αρνητική εικόνα που δημιουργήθηκε από τις ακριβότερες και μικρότερες συσκευασίες, προσφέροντας εναλλακτικές επιλογές που είναι πιο φιλικές προς το πορτοφόλι των καταναλωτών.
Η επιτυχία αυτής της στρατηγικής θα κρίνει εάν η Milka θα καταφέρει να επαναφέρει τους πελάτες της και να ξεπεράσει την κρίση που προκλήθηκε από τις πληθωριστικές πιέσεις και τις αντιδημοφιλείς αλλαγές στις συσκευασίες της.
Πηγή: Wirtschafswoche

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.