Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Γερμανία: Τι προβλέπεται για τα διόδια (κόστος, διάρκεια κλπ)

Ψηφίστηκε σήμερα από το συμβούλιο των κρατιδίων (Βundesrat) το σχέδιο για την καθιέρωση διοδίων που ψήφισε η ομοσπονδιακή κυβέρνηση.

Σε ποιους δρόμους πληρώνουμε:
Οι κάτοχοι ΙΧ με γερμανικές πινακίδες θα πληρώνουν για τις εθνικές οδούς (Autobahnnetz), αλλά και για τους περιφερειακούς δρόμους (Bundesstraßen).

Οι κάτοχοι ΙΧ με πινακίδες άλλης
χώρας θα πληρώνουν μόνο στις εθνικές οδούς

Κόστος:
Οι κάτοχοι ΙΧ με γερμανικές πινακίδες θα πληρώνουν ένα ετήσιο παράβολο το οποίο θα αποσύρεται απευθείας από τον τραπεζικό λογαριασμό. Αυτό θα είναι ανάλογα με το μέγεθος του ΙΧ και τις περιβαλλοντικές προϋποθέσεις της μηχανής Θα κυμαίνεται στα 67 € και όχι περισσότερα από 130 €, με τα βενζινοκίνητα ΙΧ  να πληρώνουν λιγότερα από εκείνα που κινούνται  με πετρέλαιο.

Οι κάτοχοι ΙΧ με πινακίδες άλλης χώρας θα μπορούν εκτός από την ετήσια κάρτα να αγοράζουν 10ήμερη κάρτα με κόστος 2,50, 4, 8, 14, 20 € (ανάλογα με το μέγεθος του ΙΧ)

Στους κατόχους ΙΧ με γερμανικές πινακίδες θα επιστρέφεται στο τέλος του έτους ένα ποσό από την εφορία που πληρώνουν για το αυτοκίνητο. Μάλιστα για αυτοκίνητα με πινακίδα (Euro 6) η επιστροφή μπορεί να είναι ακόμη και μεγαλύτερη από την καταβολή του ποσού του φόρου.
Εκτός υποχρέωσης διοδίων θα είναι τα αυτοκίνητα με οδηγούς με ειδικές ανάγκες, καθώς και τα ασθενοφόρα.

Ο έλεγχος δεν θα γίνεται με αυτοκόλλητα όπως γίνεται σε άλλες χώρες αλλά με τον αριθμό πινακίδων μέσω ηλεκτρονικού ελέγχου στις στάσεις διοδίων.

Πρόστιμα: Δεν έχουν καθοριστεί ακόμη τα πρόστιμα για όσους κυκλοφορούν χωρίς διόδια.
Οι κάτοχοι ΙΧ με γερμανικές πινακίδες που μπορούν να αποδείξουν ότι δεν οδήγησαν σε εθνικό η περιφερειακό δρόμο θα μπορούν να ζητούν επιστροφή χρημάτων. Βέβαια, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι δεν φαίνεται πουθενά πώς ακριβώς θα γίνεται αυτή η απόδειξη.

Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο ήταν προεκλογική υπόσχεση της CSU. η οποία όμως έτυχε μεγάλης κριτικής, αλλά τελικά έγινε αποδεκτή στο κυβερνητικό συμβόλαιο για το σχηματισμό κυβέρνησης (CDU,CSU, SPD) μετά τις τελευταίες εκλογές. Για να καταλήξει σε κατάρτιση του εν λόγω νομοσχεδίου η γερμανική κυβέρνηση έπρεπε να προχωρήσει σε συμβιβασμό  στην ΕΕ.

Προβλέπεται να τεθεί σε εφαρμογή το 2019.

Πηγή: auto-service.de

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.