Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

Γερμανία: Οι άνδρες στην αγορά. Διαφορές στη συμπεριφορά με τις γυναίκες

Έρευνα της Conveged Media σχετικά με τη συμπεριφορά των ανδρών στην αγορά και στις διαφορές τους με τις γυναίκες καταλήγει (σ.σ. κάτι που ήδη γνωρίζουμε εμπειρικά) ότι οι γυναίκες όταν βγουν στην αγορά για να ψωνίσουν είναι χαρούμενες συγκριτικά με τους άνδρες. Όμως οι άνδρες ξοδεύουν περισσότερα.

Άλλα στοιχεία:

38% των ανδρών αγοράζουν αντικείμενα όταν έχουν χαλάσει ή δεν τους κάνουν σε αντίθεση με τις γυναίκες που ανάλογη συμπεριφορά έχει το 25%.


70% των γυναικών προτιμούν κοσμήματα ενώ το 58% των ανδρών ρολόγια. 

35% των γυναικών αγοράζει χαρούμενα και το βλέπει ως επιβράβευση της καθημερινότητάς τους. Στους άνδρες το βλέπει έτσι μόνο το 24%

30% των ανδρών περιορίζει έξοδα για καλλυντικά αντίθετα το 42% των γυναικών βάζουν πιο βαθιά το χέρι στο πορτοφόλι. 

28% των ανδρών είναι γενναιόδωροι όσον αφορά την αγορά δώρων στους συντρόφους τους. Αντίθετα μόνο το 6% θα αγόραζε ρολόι στον αγαπημένο της.

18.000 € δίνουν μέσο όρο οι άνδρες για την αγορά ενός αυτοκινήτου ενώ ο μέσος όρος που ξοδεύει μια γυναίκα είναι 12.000

Οι γυναίκες στην Γερμανία ξοδεύουν μ.ο. 117 € για προϊόντα καθαρισμού προσώπου ενώ οι άντρες 87 € ενώ τα έξοδα για τα προϊόντα του σώματος είναι 99€ για τις γυναίκες και 76 € οι άνδρες. 

Η έρευνα επιβεβαίωσε ακόμη ότι οι άνδρες παραμένουν "θαυμαστές" της αγοράς του Σαββάτου και λιγότερο μέσα στην εβδομάδα ενώ επίσης χρειάζονται μ.ο. 30-60 λεπτά για τις αγορές τους.

Τέλος οι άνδρες είναι πιο "πιστοί" πελάτες και πηγαίνουν σπάνια με το χαρτάκι στα ψώνια. Πιο εύκολα όμως επηρεάζονται από διαφημιστική καμπάνια, από "τιμές ευκαιρίας" και από προσωπική επικοινωνία του πωλητή. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.