Aπό αύριο, 10 Δεκεμβρίου ξεκινάει η νέα διαδρομή Μόναχο - Βερολίνο με το
ICE-Sprinter (χωρίς στάσεις) που θα φθάνει στον προορισμό σε λιγότερο
από 4 ώρες (3.55) καθώς στα μεγαλύτερα διαστήματα θα φθάνει ταχύτητα των
300χλμ την ώρα Αλλά
και με το "κανονικό" τρένο της διαδρομής Μόναχο- Βερολίνο ο χρόνος από 6,5 ώρες που είναι σήμερα, θα είναι 4,5.
Χρόνο κερδίζουν όμως και άλλες συνδέσεις. Π.χ.
Η διαδρομή Chemnitz-Frankfurt από 5 ώρες και 5 λεπτά θα γίνεται πλέον σε 4 ώρες και 15 λεπτά
Grimma-Nuernberg από 5 ώρες σε 3.30
Potsdam-Nürnberg από 5.30 ώρες σε 3.55
Frankfurt/Oder-Nürnberg από 6.25 σε 4.55
Cottbus-München από 7.35 σε 6 ώρες
Imenau-München από 4.50 σε 3.45
Görlitz-Nürnberg από 7.55 σε 6.15
Nürnberg - Berlin από 4.50 σε 2.50
Dresden - München από 6 ώρες σε 4.45
Αλλά και σε διαδρομές με ενδιάμεσες στάσεις κερδίζεται χρόνος. Παράδειγμα από το Günzburg στο Leipzig από 6 ώρες και 15 λεπτά θα χρειάζεται κανείς 3 ώρες και 50 λεπτά (δηλ. 2.25 λιγότερο) ή Kempten - Erfurt από 6 ώρες και 15 λεπτά θα χρειάζεται πλέον 4 ώρες και 15 λεπτά.
Rosenheim - Leipzig από 6 ώρες και 5 λεπτά 4 ώρες και 10 λεπτά.
Würzburg-Berlin από 4.15 σε 3.50 ενώ η διαδρομή Regensburg - Berlin από 6 ώρες θα γίνεται σε 5 ώρες.
Γενικά κερδίζουν οι διαδρομές που συνδέουν την πρώην ανατολική Γερμανία με τη Βαυαρία
Πάντως το γεγονός αυτό συνοδεύεται και με γενικές αυξήσεις της Deutsche
Bahn που ανακοίνωσε για το νέο έτος και φθάνουν μέσο όρο 1,9% (ιδιαίτερα
σ αυτούς που δεν κατέχουν κάρτα περισσότερων διαδρομών).
Οι τιμές δε για τη διαδρομή Μόναχο-Βερολίνο θα αυξηθούν κατά 13% (όποιος
κλείσει εισιτήριο μέχρι στις 9.12. που αλλάζουν οι τιμές θα μπορεί να
ταξιδέψει με τη σημερινή τιμή).
Επίσης μέσα Δεκεμβρίου αναμένεται να τεθεί στην κυκλοφορία το ICE 4 για
τη διαδρομή Αμούργο-Αννόβερο-Μόναχο αφού έχει ολοκληρωθεί η δοκιμαστική
περίοδος του ενός έτους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.