Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

Γερμανία: Περιπτώσεις που επιβάλλεται απαγόρευση οδήγησης για ένα μήνα

451.687 απογορεύσεις οδήγησης καταγράφηκαν το 2016. Οι περισσότερες της τελευταίας 7ετίας.
Πρέπει δε να σημειωθεί ότι σε περίπτωση απαγόρευσης οδήγησης το μέτρο έχει διάρκεια ένα μήνα (μέχρι 3). Αντίθετα δηλαδή από τις περιπτώσεις όπου η άδεια οδήγησης αφαιρείται για τουλάχιστον 6 μήνες.

Ο οδηγός στην περίπτωση της απαγόρευσης πρέπει να παραδώσει
το δίπλωμα οδήγησης μέσα σε 4 μήνες μετά την απόφαση. Δηλ. επιλέγει ο ίδιος πότε (στο επόμενο 4μηνο) θέλει να παραδώσει το δίπλωμα στις αρχές.

Οι πιο χαρακτηριστικές παραβιάσεις που οδηγούν στην απαγόρευση οδήγησης είναι:

    1. Παραβίαση ΛΕΑ δηλ. οποιος εμποδίζει τη διαμόρφωση λωρίδας σωτηρίας για αυτόκινητα πρώτων βοηθειών, πυροσβεστικής, αστυνομίας κλπ

    2. Ταχύτητα. Εάν ο οδηγός τρέχει με ταχύτητα μεγαλύτερη από 30χλμ από όσο είναι επιτρεπτό μέσα στις πόλεις  (εκτός πόλεων 40 χλμ).  Μάλιστα στις περιπτώσεις όπου η ταχύτητα υπερβαίνει τα 70 χλμ πάνω από το επιτρεπόμενο όριο η απαγόρευση οδήγησης ισχύει για 3 μήνες.

    Πρέπει επίσης να επισημανθεί ότι σημασία στις ποινές είναι και το επαναλαμβανόμενο παράπτωμα. Έτσι απαγορεύεται η οδήγηση στις περιπτώσεις που ο οδηγός παραβιάσει δυο φορές μέσα στο χρόνο το επιτρεπόμενο όριο με ταχύτητα πάνω από 25 χλμ.

    3. Παραβίαση κόκκινου φαναριού. Εάν η παραβιάσει γίνει από 1 δευτερόλεπτο από όταν ανάψει το κόκκινο

    4. Ναρκωτικά και αλκοόλ. Όταν οι τιμές του αλκοόλ είναι μεταξύ 0,5 και 1,09 gr/l

    5. Η μη τήρηση απόστασης ασφαλείας μεταξύ δυο αυτοκινήτων. Με μια ταχύτητα άνω των 100 χλμ η απόσταση ανάμεσα στα δυο οχήματα δεν πρέπει να είναι λιγότερη από τα 3/10 του μισού της τιμής  που δείχνει το ταχύμετρο. Παράδειγμα: με ταχύτητα 120 χλμ. Το μισό είναι 60 χλμ Τα 3/10 του 60 είναι 18. Άρα 18 μέτρα το λιγότερο πρέπει να είναι η απόστασ για ένα αυτοκίνητο που τρέχει με 120 χλμ.

    Και άλλες περιπτώσεις οδηγούν ατην απαγόρευση οδήγησης για έναν μήνα όταν είναι επαναλαμβανόμενες όπως η ομιλία σε κινητό, η παραβίαση ορίου ταχύτητας κ.λ.π.

Πηγή: ADAC

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.