Με στόχο η Ελλάδα να καταστεί «παγκόσμιος ελκυστικός» προορισμός «365 ημέρες το χρόνο» εργάζεται το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ, εξάλλου αυτός είναι και ο τίτλος του video που έχει «σαρώσει» διεθνώς τα βραβεία τους τελευταίους δέκα μήνες και το οποίο προβάλλει την Ελλάδα στο εξωτερικό.
Σήμερα, σε συνέντευξη Τύπου στο υπουργείο Τουρισμού, η υπουργός Έλενα Κουντουρά βράβευσε τον σκηνοθέτη του βίντεο «Greece - Α 365-day destination», Αντώνη Θεοχάρη Κιούκα
Kατά την απονομή του βραβείου στον σκηνοθέτη Αντώνη Θεοχάρη Κιούκα για την ταινία του «Greece - Α 365-day destination»,η υπουργός τόνισε ότι «είναι ένα δώρο από εμάς, γιατί κι εσείς κάνατε ένα δώρο προς την Ελλάδα και τον τουρισμό γιατί έγινε με μπάτζετ κόστους. Έπρεπε να βρούμε ανθρώπους που θα δούλευαν δωρεάν ή σχεδόν δωρεάν. Δεν είχαμε την οικονομική δυνατότητα να κάνουμε κάτι μεγαλύτερο. Τα πολλαπλάσια οφέλη που έχουμε από αυτό το βίντεο μας έχουν εντυπωσιάσει. Έχουμε πετύχει ένα μικρό θαύμα αν συγκρίνουμε το δικό μας μπάτζετ με άλλων ανταγωνιστικών χωρών. Ενδεικτικά θα σας πω ότι ο δικός μας προϋπολογισμός ήταν 15.000.000 ευρώ και φέραμε στην Ελλάδα 30.000.000 τουρίστες, ενώ η Ισπανία είχε 400.000.000 ευρώ για να φέρει 70.000.000 τουρίστες».
Ο βραβευθείς σκηνοθέτης, δήλωσε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Έλενα Κουντουρά για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε, γεγονός που φάνηκε από την ταχύτητα με την οποία συνεννοηθήκαμε και δουλέψαμε μαζί. Βρήκαμε ένα όραμα και ταξιδέψαμε μαζί σε αυτό. Το βίντεο είναι αποτέλεσμα μιας καταπληκτικής συνεργασίας. Αυτή τη στιγμή κάνω γυρίσματα για το ελληνικό ψάρι και το ελληνικό μετάξι. Αυτοί οι δύο επιχειρηματικοί τομείς αποφάσισαν να δουλέψουν στα βήματα του βίντεο που μόλις είδαμε. Αυτό είναι απόδειξη πόσο έξυπνη και επιτυχημένη είναι η καμπάνια του ΕΟΤ για την προώθηση του τουρισμού».
Ο κ. Τσέγας εξήγησε ότι το διάρκειας 3 λεπτών και 38 δευτερολέπτων «Greece - Α 365-day destination», έχει κατακτήσει έξι διεθνείς διακρίσεις σε διάστημα 10 μηνών αναφέροντας ενδεικτικά τα φεστιβάλ της Βουλγαρίας, της Κροατίας, του Βερολίνου, της Λετονίας (ανάμεσα σε 220 συμμετοχές) και το US International Film and Video Festival στην Καλιφόρνια. Η κύρια γλώσσα είναι η αγγλική ενώ μεταφράστηκε σε Αραβικά, Κινέζικα, Ρωσικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Ισπανικά, και Σερβικά. Θα προβάλλεται σε υπερπόντιες πτήσεις (long haul) αρκετών αεροπορικών εταιριών .
Πηγή: Γιώργος Μανταίος ΑΠΕ/ΜΠΕ
Kατά την απονομή του βραβείου στον σκηνοθέτη Αντώνη Θεοχάρη Κιούκα για την ταινία του «Greece - Α 365-day destination»,η υπουργός τόνισε ότι «είναι ένα δώρο από εμάς, γιατί κι εσείς κάνατε ένα δώρο προς την Ελλάδα και τον τουρισμό γιατί έγινε με μπάτζετ κόστους. Έπρεπε να βρούμε ανθρώπους που θα δούλευαν δωρεάν ή σχεδόν δωρεάν. Δεν είχαμε την οικονομική δυνατότητα να κάνουμε κάτι μεγαλύτερο. Τα πολλαπλάσια οφέλη που έχουμε από αυτό το βίντεο μας έχουν εντυπωσιάσει. Έχουμε πετύχει ένα μικρό θαύμα αν συγκρίνουμε το δικό μας μπάτζετ με άλλων ανταγωνιστικών χωρών. Ενδεικτικά θα σας πω ότι ο δικός μας προϋπολογισμός ήταν 15.000.000 ευρώ και φέραμε στην Ελλάδα 30.000.000 τουρίστες, ενώ η Ισπανία είχε 400.000.000 ευρώ για να φέρει 70.000.000 τουρίστες».
Ο βραβευθείς σκηνοθέτης, δήλωσε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Έλενα Κουντουρά για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε, γεγονός που φάνηκε από την ταχύτητα με την οποία συνεννοηθήκαμε και δουλέψαμε μαζί. Βρήκαμε ένα όραμα και ταξιδέψαμε μαζί σε αυτό. Το βίντεο είναι αποτέλεσμα μιας καταπληκτικής συνεργασίας. Αυτή τη στιγμή κάνω γυρίσματα για το ελληνικό ψάρι και το ελληνικό μετάξι. Αυτοί οι δύο επιχειρηματικοί τομείς αποφάσισαν να δουλέψουν στα βήματα του βίντεο που μόλις είδαμε. Αυτό είναι απόδειξη πόσο έξυπνη και επιτυχημένη είναι η καμπάνια του ΕΟΤ για την προώθηση του τουρισμού».
Ο κ. Τσέγας εξήγησε ότι το διάρκειας 3 λεπτών και 38 δευτερολέπτων «Greece - Α 365-day destination», έχει κατακτήσει έξι διεθνείς διακρίσεις σε διάστημα 10 μηνών αναφέροντας ενδεικτικά τα φεστιβάλ της Βουλγαρίας, της Κροατίας, του Βερολίνου, της Λετονίας (ανάμεσα σε 220 συμμετοχές) και το US International Film and Video Festival στην Καλιφόρνια. Η κύρια γλώσσα είναι η αγγλική ενώ μεταφράστηκε σε Αραβικά, Κινέζικα, Ρωσικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Ισπανικά, και Σερβικά. Θα προβάλλεται σε υπερπόντιες πτήσεις (long haul) αρκετών αεροπορικών εταιριών .
Πηγή: Γιώργος Μανταίος ΑΠΕ/ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.