Μια στοχευμένη προωθητική ενέργεια σε 40 εκατ. χρήστες της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης Weibo σχεδίασε και υλοποίησε η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας με την αρωγή του Ελληνικού Προξενείου στη Σαγκάη, με την ευκαιρία της κυκλοφορίας του νέου ηλεκτρονικού παιχνιδιού της εταιρείας Ubisoft «Assassin's Creed Odyssey», που διαδραματίζεται στην αρχαία Ελλάδα
κατά την περίοδο του Πελοποννησιακού Πολέμου.Η προωθητική ενέργεια βασίστηκε σε διαγωνισμό ψηφιακών φωτογραφιών ελληνικών τοπίων, οι οποίες μπορούσαν να ληφθούν μέσω ειδικής εφαρμογής εντός του παιχνιδιού. Οι φωτογραφίες δημοσιοποιήθηκαν στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης Weibo με τα hashtags #MyGreekOdyssey, #VisitGreece και #AssassinsCreed.
Στο πλαίσιο της προωθητικής ενέργειας ο EOT προσέφερε σε πέντε νικητές του διαγωνισμού ένα επταήμερο ταξίδι στην Ελλάδα για δύο άτομα. Παράλληλα, η προωθητική ενέργεια αναπαράχθηκε και σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας, όπως το Wechat και το Bili με ειδικό σποτ, ενώ υπήρξαν αναδημοσιεύσεις στην ιστοσελίδα της Ubisoft και σε περισσότερα από 100 κινεζικά ΜΜΕ με τα οποία συνεργάζεται η εταιρεία.
Σύμφωνα με το υπουργείο Τουρισμού, εκτός από την ευρύτατη προβολή των ελληνικών προορισμών, το αντισταθμιστικό όφελος ειδικότερα για τον ΕΟΤ περιλαμβάνει την εμφάνιση του λογότυπου του Οργανισμού: στα προωθητικά βίντεο της ενέργειας και του παιχνιδιού «Assassin's Creed Odyssey», στην ιστοσελίδα και στους επίσημους λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Ubisoft, στις καταχωρήσεις στα ΜΜΕ, στα ενημερωτικά δελτία, αλλά και στην έναρξη του παιχνιδιού (PC Game launcher).
Το «Assassin's Creed» θεωρείται ένα εκ των πλέον δημοφιλών παγκοσμίως ηλεκτρονικών παιχνιδιών, με πάνω από 148 εκατ. μοναδικούς παίκτες, 110 εκατ. πωλήσεις παιχνιδιών και 6,5 εκατ. πωλήσεις βιβλίων.
Για την δημιουργία του «Odyssey» εργάστηκαν χιλιάδες άτομα σε οκτώ χώρες, μεταξύ των οποίων και το Studio της Ubisoft στη Σαγκάη, το οποίο ήταν υπεύθυνο για την «ανακατασκευή» 28 πόλεων της αρχαίας Ελλάδας, με επακριβή απεικόνιση της αρχιτεκτονικής των κτηρίων, των αγαλμάτων κ.λπ.
Σύμφωνα με το υπουργείο Τουρισμού, εκτός από την ευρύτατη προβολή των ελληνικών προορισμών, το αντισταθμιστικό όφελος ειδικότερα για τον ΕΟΤ περιλαμβάνει την εμφάνιση του λογότυπου του Οργανισμού: στα προωθητικά βίντεο της ενέργειας και του παιχνιδιού «Assassin's Creed Odyssey», στην ιστοσελίδα και στους επίσημους λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Ubisoft, στις καταχωρήσεις στα ΜΜΕ, στα ενημερωτικά δελτία, αλλά και στην έναρξη του παιχνιδιού (PC Game launcher).
Το «Assassin's Creed» θεωρείται ένα εκ των πλέον δημοφιλών παγκοσμίως ηλεκτρονικών παιχνιδιών, με πάνω από 148 εκατ. μοναδικούς παίκτες, 110 εκατ. πωλήσεις παιχνιδιών και 6,5 εκατ. πωλήσεις βιβλίων.
Για την δημιουργία του «Odyssey» εργάστηκαν χιλιάδες άτομα σε οκτώ χώρες, μεταξύ των οποίων και το Studio της Ubisoft στη Σαγκάη, το οποίο ήταν υπεύθυνο για την «ανακατασκευή» 28 πόλεων της αρχαίας Ελλάδας, με επακριβή απεικόνιση της αρχιτεκτονικής των κτηρίων, των αγαλμάτων κ.λπ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.