Το φημισμένο σήμα της Ferrari, διαδεδομένο ακόμη και σε γυαλιά ηλίου αλλά και T-shirt έχει ανακηρυχθεί πρόσφατα ως το ισχυρότερο εμπορικό σήμα παγκοσμίως σε έρευνα που πραγματοποίησε η έκθεση Brand Finance Global 500 του 2019.
Η έκθεση, που ξεκίνησε αυτή την εβδομάδα στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του Νταβός, έδειξε ότι η ιταλική εταιρία – η οποία επίσης πωλεί αρκουδάκια και περιστασιακά μινιατούρες supercars – ξεπέρασε τις McDonald’s, Coca-Cola, Lego και Disney σημειώνοντας άνοδο κατά τρία σημεία από 91,5 σε 94,8 από τα 100 τους τελευταίους 12 μήνες.
Είναι μία από τις μόλις 14 μάρκες στην έκθεση
που θα έχει την κορυφαία βαθμολογία AAA+. Τα μόνα άλλα εμπορικά σήματα αυτοκινήτων που ήρθαν κοντά στην Ferrari ήταν εκείνα της BMW και της Porsche, αμφότερα έλαβαν βαθμολογίες ΑΑΑ. “Η Ferrari έχει ένα απαράμιλλο επίπεδο αναγνώρισης ως μάρκα επιδόσεων, διατηρώντας τα αριστεία στο σχεδιασμό και στην καινοτομία”, δήλωσε ο David Haigh, Διευθύνων Σύμβουλος της Brand Finance. “Το λογότυπο του αλόγου είναι ένα τέλειο σύμβολο δύναμης και ζωτικότητας, καθώς ξεπερνά τα στενά πλαίσια της αυτοκινητοβιομηχανίας σε επίπεδο αποδοχής”.Η Ferrari είναι ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Εκτός από τα ρούχα και τα εμπορεύματα, η φίρμα έχει δανείσει το όνομά της σε θεματικά πάρκα και ξενοδοχεία, εκτός από την κατασκευή υπέρ-αυτοκινήτων και αγωνιστικών. Την περασμένη χρονιά, η αξία της ιταλικής μάρκας αυξήθηκε κατά 27% στα 8,3 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα περισσότερα από τα αυτοκίνητα που είχαν προγραμματιστεί για παραγωγή το 2019 είχαν ήδη πωληθεί πριν από το περασμένο καλοκαίρι, ενώ ο νέος διευθυντής Louis Camilleri, ο οποίος αντικατέστησε τον Sergio Marchionne μετά το θάνατό του πέρυσι, ανακοίνωσε σχέδια για 15 νέα μοντέλα, πολλά από τα οποία θα είναι εμμέσως ηλεκτρικά.
Πηγή: www.newsauto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.