2,7 εκατομμύρια πελάτες της Deutsche Bahn πήραν το 2018 αποζημιώσεις για καθυστερήσεις που έφθασαν συνολικά τα 53,6 εκ € αναφέρει η εφημερίδα „Handelsblatt“ .
Το 2017 το αντίστοιχο ποσό ήταν 34,6 εκ € και δόθηκε σε 1,8 εκ ταξιδιώτες. ενώ το 2016 "μόλις" 24,6 εκ € σε 1,5 εκ ταξιδιώτες.
Για τον γερμανικό σιδηροδρομικό όμιλο οι καθυστερήσεις αποτελούν πλέον ένα μεγάλο οικονομικό κόστος ενώ η κατάσταση χειροτερεύει αντί να βελτιώνεται.
Έτσι το 2018 και παρά τις όποιες προσπάθειες της διοίκησης της Deutsche Bahn, μόλις το 74,9% των δρομολογίων (ICE, Intercitys και Eurocitys) ήταν συνεπής στην ώρα τους (έχοντας μάλιστα και το "μαξιλαράκι" των 6 λεπτών που δεν μετράνε ως καθυστέρηση).
ΕυρωπαΙκή οδηγία ήταν αυτή που στάθηκε δίπλα στους ταξιδιώτες οι οποίοι όταν καθυστερήσει το τρένο έχουν δικαίωμα αποζημίωσης, Βέβαια αυτό ισχύει εάν η καθυστέρηση είναι πάνω από μια ώρα.
Συγκεκριμένα μεταξύ μιας και δυο ωρών καθυστέρησης η αποζημίωση είναι 25% της τιμής του εισιτηρίου ενώ αν η καθυστέρηση ξεπεράσει τις δυο ώρες η αποζημίωση φθάνει το 50% της τιμής.
Αξίζει να επισημανθεί ότι οι τιμές των εισιτηρίων είναι ιδιαίτερα υψηλές. Μια απλή διαδρομή Μόναχο - Φρανκφούρτη κοστίζει (χωρίς κράτηση θέσης) έως και 105 €.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.