Παρασκευή 5 Ιουλίου 2019

Με "Σ αγαπώ" στα ελληνικά έκλεισε την ανάρτησή της η νύφη του Κώστα Κορδάλη

Την ανάρτησή της για το θάνατο του Κώστα Κορδάλη η σύζυγος του Λουκά (γιός του Κώστα Κορδάλη) την κλείνει στα ελληνικά με το "σ αγαπώ".

Η γερμανίδα ηθοποιός, τραγουδίστρια και παραγωγός Daniela Katzenberger γράφει στο μήνυμά της που ανάρτησε στα κοινωνικά δίκτυα.

Ο αγαπημένος μου πεθερός κοιμήθηκε τη Τρίτη για πάντα.
Ηταν ο πιο αγαπητός άνθρωπος που μπόρεσα να έχω γνωρίσει ποτέ και είμαι σίγουρη ότι θα πάει στον ουρανό (σ.σ. παράδεισο).
Η καρδιά μου ραγίζει στη σκέψη ότι δεν θα
σε ξαναδώ ποτέ, ότι δεν θα μιλήσω ξανά μαζί σου ...
Το γέλιο σου, την αγάπη σου, όλο το ΕΣΥ ...
Λείπεις απίστευτα πολύ ... 
Δεν έχασα μόνο τον πεθερό μου αλλά και έναν άνθρωπο που υπεραγαπούσα σαν πατέρα ...
Καλό ταξίδι πάνω από τη γέφυρα του ουράνιου τόξου ...
Θα μου λείπεις συνέχεια ...
Σ αγαπώ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.