Γεγονός είναι ότι ο τύπος της Γερμανία, σχεδόν στο σύνολό του, κάνει ειδικές αναφορές στην Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό του φετινού καλοκαιριού. Οι αναφορές συνδέονται με την επιτυχή αντιμετώπιση της πανδημίας από τη χώρα μας.
Από τις πρώτες εφημερίδες που ξεκίνησαν την τουριστική προβολή της Ελλάδας και ως έναν από τους
πιθανούς προορισμούς των γερμανών ήταν η BILD.
Η BILD που το 2010 (όταν εκδηλώθηκε η δημοσιονομική κρίση στην Ελλάδα) με πρωτοσέλιδα παρότρυνε τη χώρα μας να πουλήσει την Ακρόπολη για να ξεχρεωθεί, που προκαλούσε πανικό στους γερμανούς φορολογούμενους ότι θα χάσουν τα χρήματά τους από τους απατεώνες και τεμπέληδες Έλληνες και που πρωτοστάτησε με τίτλους στην καμπάνια για έξοδο της Ελλάδας από την Ε.Ε.
Τι άλλαξε λοιπόν ξαφνικά και η BILD μας "αγάπησε' τόσο πολύ και προτείνει στους γερμανούς την χώρα μας για τις καλοκαιρινές διακοπές τους ;
Την απάντησή πιστεύουμε ότι θα την βρούμε σε αριθμούς που πρόσφατα δημοσίευσε το DTV (Γερμανική Τουριστική Ομοσπονδία) και αναφέρονται στις διακοπές των γερμανών πολιτών την προηγούμενη χρονιά (2019).
87,6 εκατομμύρια ταξίδια μικρής διάρκειας (κάτω των 5 ημερών) και 70,8 εκατομμύρια μεγαλύτερα πραγματοποίησαν οι γερμανοί το 2019.
35,8 εκ. ήταν οι ταξιδιώτες μικρών ταξιδιών και 55,2 εκ οι πολίτες που ταξίδεψαν περισσότερες από 5 ημέρες .
Το 34% των ταξιδιών ήταν στο εσωτερικό της Γερμανίας, το υπόλοιπο 66% στο εξωτερικό.
Δυο μήνες πριν ξεκινήσουν οι καλοκαιρινές διακοπές σε πολλά από τα Ομόσπονδα κρατίδια άρχισε και η άρση περιοριστικών μέτρων κάνοντας επίκαιρο το ερώτημα των πολιτών "τι θα γίνει με τις καλοκαιρινές διακοπές".
Η BILD δεν είχε πολλές επιλογές αν ήθελε αφενός να "μιλήσει" για τους συγκεκριμένους πολίτες αλλά και για μια σειρά οικονομικούς κολοσούς της γερμανικής τουριστικής αγοράς όπως είναι π.χ. την TUI.
Οι επιλογές της συγκεκριμένης εφημερίδας ήταν περιορισμένες. Ταξίδια σε τρίτες χώρες δεν υπήρχαν στον ορίζοντα, βασικοί τουριστικοί προορισμοί των γερμανών όπως Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία συνέχιζαν να ανακοινώνουν καθημερινά τριψήφιο αριθμό θανάτων από τον κορωνοϊό. Έτσι ξαφνικά στο προσκήνιο βρέθηκαν Μαγιόρκα, Ελλάδα, Αυστρία και Κροατία.
Η BILD λειτουργεί να γράφει αυτό που "αρέσει να διαβάζει " ο λαός.
Δεν δίσταξε π.χ. τώρα που αρχίζει να μειώνεται η ανησυχία των πολιτών για την πανδημία να "χτυπήσει" τον Dorsten , τον καθηγητή ιολογίας που ήταν πρόσωπο αναφοράς τους μήνες της πανδημίας στη Γερμανία.
Έτσι δεν είχε κανένα πρόβλημα τώρα που την "εξυπηρετεί" να γίνει από τα ΜΜΕ που προβάλουν δυναμικά την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό. Γνωρίζοντας ότι οι γερμανοί είναι ένας λαός που του αρέσουν τα ταξίδια.
ΔΟΡΥΦΟΡΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.