Στη διάρκεια της καραντίνας οι πάροχοι των τηλεπικοινωνιών πέρασαν ένα μεγάλο τεστ καθώς μέσω των συνδέσεων - κυρίως κινητών - εξασφαλιζόταν η επαφή με τον "έξω κόσμο".
Σύμφωνα με την οικονομική εφημερίδα Handelsblatt ένας στους πέντε πολίτες είναι δυσαρεστημένοι με τον πάροχο που έχουν. Αριθμός διπλάσιος σε σχέση με την πριν
κορωνοϊό εποχή δήλωσε στην εφημερίδα ο Roman Friedrich εκ μέρους της εταιρείας Boston Consulting Group (BCG).Αναλυτικά ανά πάροχο δήλωσαν ευχαριστημένοι :
- Telekom: 84% (12% θα αλλάξουν πάροχο και 4% δεν θα συνεχίσουν άλλο τη συγκεκριμένη υπηρεσία)
- Ο2: 75% (17% θα αλλάξουν πάροχο και 8% δεν θα συνεχίσουν άλλο τη συγκεκριμένη υπηρεσία)
- Vodafone: 73% (18% θα αλλάξουν πάροχο και 9% δεν θα συνεχίσουν άλλο τη συγκεκριμένη υπηρεσία)
- 1 und 1: 73% (20% θα αλλάξουν πάροχο και 7% δεν θα συνεχίσουν άλλο τη συγκεκριμένη υπηρεσία)
- Mobilcom Debitel: 63% (23% θα αλλάξουν πάροχο και 15% δεν θα συνεχίσουν άλλο τη συγκεκριμένη υπηρεσία)
Μειώθηκε το κόστος για αλλαγή παρόχου με τον ίδιο αριθμό τηλεφώνου
Από τον Απρίλιο όποιος θέλει να πάρει τον αριθμό τηλεφώνου του σ άλλο πάροχο δεν επιτρέπεται να του γίνεται χρέωση πάνω από 6,82 € μεικτά (ήταν έως και 30 €), για αριθμό σταθερού τηλεφώνου το κόστος δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 11,42 €
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.