Σε ποιες μεγάλες πόλεις της Γερμανίας οι κάτοικοι είναι ευχαριστημένοι με το κυκλοφοριακό (προσβασιμότητα των πόλεων και ποιότητα της αστικής κινητικότητας) και σε ποιες δηλώνουν απογοητευμένοι
Η Δρέσδη κατέχει την πρώτη θέση μεταξύ των μεγάλων πόλεων που ανέλυσε η ADAC σε σχέση με το κυκλοφοριακό. Πολλοί κάτοικοι της Δρέσδης είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τις σύντομες διαδρομές μετεπιβίβασης, τη μεγάλη πυκνότητα στάσεων και την καλή πληροφόρηση για τη διαδρομή. Σύμφωνα με την ADAC, ακόμη και όσοι δεν χρησιμοποιούν τις δημόσιες συγκοινωνίες στη Δρέσδη αλλά κυκλοφορούν με αυτοκίνητο έδωσαν στην πόλη καλές βαθμολογίες: Η πόλη ήρθε και πάλι πρώτη, όπως και στην τελευταία αντιπροσωπευτική διαδικτυακή έρευνα που διεξήγαγε η ADAC το 2017. "Ένα καλό σύστημα καθοδήγησης στάθμευσης, η καλή σήμανση και οι καλές οδικές συνθήκες ήταν καθοριστικοί παράγοντες για τους οδηγούς", αναφέρεται. "Αν πρέπει να οδηγήσετε στην πόλη, δεν κολλάτε σε μποτιλιαρίσματα που συνήθως έχει μια μεγάλη πόλη", λέει ο εργαζόμενος Sebastian Dieter. Σύμφωνα με την ADAC, η προσβασιμότητα των πόλεων και η ποιότητα της αστικής κινητικότητας αποτελούν σημαντικούς παράγοντες θέσης για την ποιότητα ζωής, τον τουρισμό και την οικονομική ελκυστικότητα.
Την Δρέσδη ακολουθούν στην κατάταξη η Κολωνία και το Ντούισμπουργκ ενώ αμέσως μετά ακολουθούν η Λειψία, το Μόναχο και η Νυρεμβέργη συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα.
Στην έρευνα ακολουθούν το Έσσεν, η Στουτγάρδη ενώ στις τελευταίες θέσεις βρίσκονται η Κολωνία και το Ντούισμπουργκ.
Σύμφωνα με την ADAC, οι οδηγοί είναι γενικά ενοχλημένοι από τα τέλη στάθμευσης στα κέντρα των πόλεων. Η ερώτηση για το πόσο αξιόπιστα μπορούν να φτάσουν στον προορισμό τους σε προγραμματισμένο χρόνο απαντήθηκε επίσης κατά κύριο λόγο αρνητικά, ενώ τα σημαντικότερα ζητήματα για τους ποδηλάτες είναι το δίκτυο ποδηλατοδρόμων και η οδική ασφάλεια. Οι κρίσεις εδώ είναι κατά κύριο λόγο επικριτικές. Ειδικότερα, η ικανοποίηση από την καθοδήγηση της κυκλοφορίας των ποδηλάτων στις διασταυρώσεις είναι χαμηλή.
Οι σταθερά πολύ αρνητικές κρίσεις που δίνουν οι οδηγοί, οι ποδηλάτες και οι πεζοί στους χρήστες ηλεκτρονικών σκούτερ είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακές. "Παρόλο που εδώ υπάρχουν απαγορευμένες ζώνες για τα σκούτερ, είναι πολύ ενοχλητικά", λέει ο Sebastian Dieter από τη Δρέσδη. "Τρέχουν σε όλη την πόλη με τα σκούτερ τους. Αυτό είναι επικίνδυνο." Η συμπεριφορά των ποδηλατών αξιολογείται επίσης πολύ αρνητικά - από τους αυτοκινητιστές και τους πεζούς.
Συνολικά, οι οδηγοί αυτοκινήτων, οι χρήστες των δημόσιων μέσων μεταφοράς, οι ποδηλάτες και οι πεζοί είναι σημαντικά λιγότερο ικανοποιημένοι από την κατάσταση της κινητικότητάς τους σε σχέση με το 2017.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.