Φωτογραφία: Διαμαρτυρία του συνδικάτου IGM στο Μόναχο |
Δεν αναμένονται απολύσεις μέχρι τις αρχές του 2025 και η διοίκηση του εργοστασίου συνεχίζει να συζητά με πιθανό επενδυτή που θα μπορούσε να αναλάβει το εργοστάσιο, αν και όχι απαραίτητα για να συνεχίσει να κατασκευάζει επιβατικά οχήματα.
Ένας σωτήρας θα μπορούσε να προκύψει από τον τομέα των επαγγελματικών οχημάτων, για παράδειγμα, με τα συνδικάτα να προτείνουν έναν κατασκευαστή ελκυστήρων.
Σύμφωνα με την Handelsblatt, η διοίκηση της Volkswagen εξακολουθεί να προσπαθεί να αποφύγει τα λουκέτα στη Γερμανία, περικόπτοντας μισθούς και μπόνους. Σύμφωνα με πρόσφατες προτάσεις, μια οριζόντια περικοπή μισθών κατά 10% στον πυρήνα της μάρκας VW θα εξοικονομούσε σχεδόν 800 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.