Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017

ΝΔ: Eρώτηση προς τον Υπ. Παιδείας για " ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ"

Το θέμα της αναγκαιότητας “παράτασης αποσπάσεων των εκπαιδευτικών στο εξωτερικό” φέρνει στη βουλή με ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας, κ. Κώστα Γαβρόγλου, ο αν Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της ΝΔ, βουλευτής Ν. Λάρισας, κ. Χρήστος Κέλλας.

Ακολουθεί το κείμενο της ερώτησης: 

ΥΠΕΠΘ: Εκ/κοί (3ετίας): Δεν έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης με το καθεστώς λήψης του ειδικού επιμισθίου

Κατ’ εφαρμογή της υπ’ αριθ. 2/12870/ΔΕΠ/29-3-2016 κοινής υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ1740/τ.Β’/2016), σε ό, τι αφορά τους υποψήφιους προς απόσπαση εκπαιδευτικούς στις σχολικές μονάδες της περιοχής ευθύνης Μονάχου-Νυρεμβέργης (Δημοτικά και Γυμνάσια), πλην του Γραφείου Εκπαίδευσης Στουτγάρδης ορίζεται ότι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι αποσπάστηκαν αρχικά χωρίς το ειδικό επιμίσθιο και έχουν συμπληρώσει τριετή υπηρεσία τοποθέτησης σε επιχορηγούμενες από τη βαυαρική τοπική κυβέρνηση σχολικές μονάδες, δεν έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης με το καθεστώς λήψης του ειδικού επιμισθίου.

Βίντεο (ελληνικά) της Europol: «Say No!» για κινδύνους στο διαδίκτυο

Η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος συμμετέχει ενεργά στην καμπάνια ενημέρωσης της Europol: «Say No!»

Στο πλαίσιο αυτό ενημερώνει τους πολίτες για τον σεξουαλικό εκβιασμό και εξαναγκασμό των παιδιών μέσω του διαδικτύου, γνωστού και ως «sextortion».

Πτώση ψεκαστικού ελικοπτέρου στο Σχοινιά. 2 νεκροί ;

Ψεκαστικό ελικόπτερο ιδιωτικής εταιρείας κατέπεσε πριν λίγη ώρα στην περιοχή του υδροβιότοπου Σχοινιά, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες.

Από τα τρία άτομα που επέβαιναν στο ελικόπτερο, ένα κατάφερε να βγει μόνο του και είναι σώο, ενώ μετά από επιχείρηση της πυροσβεστικής από το εσωτερικό του απεγκλωβίστηκαν δύο άτομα, τα οποία δεν έχουν τις αισθήσεις τους και σύμφωνα με τα ΜΜΕ είναι νεκρά.

Oxford Internet Institute: Τα bots πολιτικής προπαγάνδας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απειλούν την δημοκρατία

Του Τριαντάφυλλου Πετρινού*

Η χρήση αλγορίθμων και «bots» για τη διάδοση της πολιτικής προπαγάνδας είναι «ένα από τα ισχυρότερα εργαλεία κατά της δημοκρατίας», προειδοποιούν κορυφαίοι ακαδημαϊκοί μέσω μιας έρευνας τους. Μια ομάδα καθηγητών στο Oxford Internet Institute ανέλυσε

Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

Ανακοίνωση Συντακτικής Επιτροπής «Δορυφόρου»

Επειδή στις ανακοινώσεις / επιστολές τόσο του Υφυπουργού Παιδείας κ. Ζουράρι όσο και του Συντονιστή Εκπαίδευσης μπορεί ο αναγνώστης να μείνει με την εντύπωση ότι υπήρξε σχόλιο του ΔΟΡΥΦΟΡΟΥ στην εν λόγω αντιπαράθεση για τη στέγαση των σχολείων και επειδή και στις δυο επιστολές χρησιμοποιείται η λέξη "φέρεται" δημοσιεύουμε εκ νέου την ανακοίνωση του Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, όπως αυτή μας στάλθηκε με το επίσημο λογότυπο του ιδίου και του κόμματός του.

Σκοπός του Δορυφόρου είναι η ενημέρωση των Ελλήνων του Μονάχου για τα θέματα που τους απασχολούν και για το λόγο αυτό δημοσιεύει τις απόψεις όλων των εμπλεκομένων. Σε κάθε περίπτωση, όταν γίνονται σχόλια από τη Συντακτική μας Επιτροπή υπογράφονται ευκρινώς ως τέτοια.

Βέλγιο: Εισαγωγή μαθημάτων ελληνικής γλώσσας, ιστορίας και λογοτεχνίας

Την εισαγωγή μαθημάτων ελληνικής γλώσσας, ιστορίας και λογοτεχνίας στις βαθμίδες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Βελγίου, προβλέπει η Χάρτα Συνεργασίας Συνεργασίας «Εισαγωγή σε Γλώσσα και Πολιτισμό» , που υπογράφηκε από τον υφυπουργό Παιδείας Κώστα Ζουράρι και την υπουργό Παιδείας της Γαλλόφωνης Κοινότητας Marie-Martine Schyns.

Διευκρινιστική επιστολή Συντονιστή Εκπαίδευσης Μονάχου

ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ 
Ως προς τα όσα φέρεται να έχουν ειπωθεί ως απάντηση στη συντακτική επιτροπή του ΔΟΡΥΦΟΡΟΥ σε επερώτηση του Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας κ. Κέλλα εκ μέρους του Υφυπουργού Παιδείας κ. Ζουράρι, ο Συντονιστής Εκπαίδευσης Μονάχου επιφυλάσσεται να απαντήσει δια της υπηρεσιακής οδού.

Προς αποκατάσταση, ωστόσο, της αλήθειας, στην αιτίαση της συντονιστικής Επιτροπής σχολικών επιτροπών Μονάχου ότι το εν λόγω κτήριο ήταν ήδη μισθωμένο από καιρό, αρκεί μόνο να αναφερθεί ότι μια εβδομάδα πριν από την άφιξη του κλιμακίου στο Μόναχο, ο Συντονιστής Εκπαίδευσης μαζί με τη Γενική Πρόξενο και την εκπρόσωπο του μεσιτικού γραφείου είχαν επιθεωρήσει παρουσία εκπροσώπων του ιδιοκτήτη το εν λόγω διδακτήριο και είχαν συμφωνήσει να λάβουν γραπτώς την προσφορά για την εσωτερική διαρρύθμιση του χώρου, επειδή απαιτούνταν να πέσουν περίπου 10 μεσοτοιχίες, για να διασφαλιστεί ο αριθμός των αναγκαίων αιθουσών.