Ο ταξιδιωτικός πράκτορας L΄tur (θυγατρική της TUI) ξεκίνησε σήμερα καμπάνια για την Ελλάδα με το σύνθημα: «Ναι» στην Ελλάδα, χρησιμοποιώντας δηλαδή το δημοψήφισμα της τελευταίας εβδομάδας στη χώρα. Η καμπάνια ξεκίνησε σήμερα και θα κρατήσει μέχρι μέσα Αυγούστου, καθώς στοχεύει και σε ταξιδιώτες που θα αποφασίσουν την τελευταία στιγμή να ταξιδέψουν.
Με μια σειρά από πρωτοβουλίες η L΄tur επιδιώκει να προωθήσει τους προορισμούς Ρόδο, Κω, Κέρκυρα και Θεσσαλονίκη. « Ήδη έχουν γίνει κρατήσεις και άλλα ξενοδοχεία με πολύ καλές τιμές» δηλώνει ο διευθυντής παραγωγής Steffen Baumert και συμπληρώνει: «η Ελλάδα μπορεί να πηγαίνει πολύ καλά με τις κρατήσεις, αλλά η οπισθοχώρηση των κρατήσεων από τη ρωσική αγορά δημιουργεί κενά που μπορούν να καλυφθούν».
ΔΟΡΥΦΟΡΟΣ / L΄Tur
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.