Πέμπτη 28 Απριλίου 2016

Τα ξενοδοχεία στην Ήπειρο με το μεγαλύτερο δείκτη ικανοποίησης πελατών

«Πρωταθλητές» στέφονται τα ξενοδοχεία της Ηπείρου στον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών, στο σύνολο των ελληνικών ξενοδοχείων, το πρώτο τρίμηνο του 2016, με το εντυπωσιακό ποσοστό 89,4% και ακολουθούν οι Κυκλάδες με το επίσης εντυπωσιακό  88,6%. Συνολικά για την Ελλάδα, ο Γενικός Δείκτης Ικανοποίησης (GRI: Global Review Index), στο πρώτο τρίμηνο του 2016 βρίσκεται στο 85,2%, σημαντικά υψηλότερα από τον δείκτη των ανταγωνιστών (82,1%), όπως προκύπτει από τα στοιχεία του SETE Intelligence για τους δείκτες ποιότητας των ελληνικών ξενοδοχείων, τα οποία βασίζονται σε αξιολογήσεις από 25.956 πελάτες ελληνικών ξενοδοχείων και 179.494 πελάτες των ανταγωνιστικών προορισμών.
Επίσης, είναι σημαντικό ότι και οι επιμέρους δείκτες όπως η σχέση ποιότητας τιμής, εξυπηρέτηση, δωμάτιο, φαγητό ποτό και καθαριότητα, κινούνται σε υψηλότερα ποσοστά στην Ελλάδα σε σχέση με τους ανταγωνιστές. Στην υψηλότερη θέση ικανοποίησης βρίσκεται η Ήπειρος με το εντυπωσιακό ποσοστό 89,4% και ακολουθούν οι Κυκλάδες με το επίσης εντυπωσιακό ποσοστό 88,6%. Επίσης, εντυπωσιακά υψηλό ποσοστό ικανοποίησης (88,6%) έχουν και οι πελάτες των ξενοδοχείων 5*. Η Σαντορίνη, η Μύκονος, οι Κυκλάδες, η Κρήτη, η Χαλκιδική, τα Δωδεκάνησα και το Ιόνιο υπερτερούν έναντι των ανταγωνιστικών τους προορισμών. Από την άλλη, η Αθήνα υστερεί μόνο έναντι της Κωνσταντινούπολης και υπερτερεί στη σύγκριση με τη Ρώμη και τη Βαρκελώνη. Η Θεσσαλονίκη έχει δείκτη ποιότητας 80,2% και υστερεί έναντι της Σμύρνης και της Μπολόνιας ενώ υπερτερεί έναντι της Μασσαλίας. Η Κύπρος υπερτερεί έναντι όλων των ανταγωνιστικών προορισμών εκτός Ελλάδος.



Πηγή: http://money-tourism.gr/15267/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.